odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 1 maja 2018

dawno, dawno temu ............


Ostatni post był jeszcze w zimowych klimatah. Dzisiaj już jest wiosna, cały ogród w kwiatach. Magnolie już kończą kwitnienie. Tulipany są w pełni kwitnienia, ale już niedlugo i ich czas się skończy. Miejsce tulipanów zajmą czosnki ozdobne. Jesienią zaczęłam niewielki remont ogrodu i kończyłam go teraz, wiosną. Polegał on głównie na likwidowaniu rabat kwiatowych, bo kręgosłup zaczyna dawać o sobie znać, a do tej pory prawie wszystkie prace ogrodowe wykonywałam sama.
Miejsce rabat zajęły płyty i trawa. Na pozostałych rabatach kwiatowych podosadzałam krzewy ozdobne. Za jakiś czas, jak urosną, zajmą miejscs kwiatów. Niestety, tak to już jest. Wiele lat temu obserwowałam moją sąsiadkę zza płotu, jak likwidowała kwiaty i siała trawę. Nie sądziłam, że tak szybko i ja będę to robić. Czas leci nieubłaganie.


Po druty też sięgam już coraz rzadziej, bo oczy zaczynają się buntować. Ten sweterek wydziergałam jeszcze przed świętami na prośbę mojej znajomej. Kiedyś już taki sam dziergałam.



Ostatnie moje dzieło, to powyższy sweterek z włóczki tweedowej. Robiłam go bardzo długo, prułam trzy razy i juz miałam odłożyć włóczkę na strych, bo mnie zmęczyła. Dałam sobie i jej ostatnią szansę, bo przecież do trzech razy sztuka.


Ostatnio rozsmakowałam się w koktajlach warzywnych i owocowych. Chyba brakuje mi witamin.

Mam nadzieję zaglądać tu częściej z nowymi wpisami, bo do Was zaglądam często.
Życzę Wam cudownej wiosny, słońca i wspaniałego nastroju. Mnie on jakoś traktuje po macoszemu.

                                           I to już wszystko na dzisiaj
                                            
                                                                             Serdeczności.......kryska 



29 komentarzy:

  1. Ogród ma być przyjemnością a nie udręką więc jeżeli trzeba musi się zmieniać tak by nadal cieszył nasze oczy.Pięknie wydziergałaś sweterki . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że masz rację. Mnie coraz częściej przyjemność sprawia siedzenie na tarasie z książką i w przerwach w czytaniu podziwianie przyrody ogrodowej:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Rzeczywiście wiosna w rozkwicie. Coś w tym jest, że kiedy nam lat przybywa w ogrodzie następuje zmiana: więcej trawy i krzewów, mniej kwiatów. Też już zmieniam nasadzenia, gdyż od pewnego czasu nie wyrabiam, by w sezonie "obrobić" każde miejsce.
    A zielony sweterek cudo - bardzo klimatyczny; dla mnie taki w stylu retro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za pochwałę sweterka. Koham mój ogród, ale czasami nie mam już do niego siły. Ledwo skończę w jednym kącie, już drugi woła o pomoc. Tak widać musi być. Pozdrawiam i dużo zdrówka:)

      Usuń
  3. Niestety przychodzi ten czas i tak trzeba. Ja co roku zmniejszam warzywnik, tyci pozostał, ale kręgosłup woła, że mimo wszystko za duży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój warzywnik, to krzewy owocowe do wyboru, do koloru. Zostało tylko miejsce na rządek pietruszki, koperku i cebulki:) Pozdrawiam i zdrówka dla kręgosłupa:)

      Usuń
  4. Krysiu, piekne te Twoje sweterki, fajna ta fotka z salatami i czosnekiem, same witaminki, pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamillo:) O tej porze roku witaminy jak najbardziej wskazane:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam podobnie i cieszę się należę do klubu świadomie rezygnujących. Zielony - uroczy! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezygnuję świadomie i nie boli mnie zbytnio serce z powodu eliminowania poszczególnych gatunków. Tak musi być i koniec:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zielony sweterek. I włóczka pomimo tego, że nieznośna, to prezentuje się cudnie.
    Dużo sił życzę do pielęgnacji ogrodu. A krzaczki i trawka też fajnie wyglądają. W końcu to zielony kolor najlepiej działa na nerwy i wzrok :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka jest całkiem OK tylko ja wciąz niezdecydowana na fason. Za dużo zaczęłam wymyślać i stąd dwukrotne prucie. Dziękuję za życzenia, pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Tak sobie myślałam ,że dawno Cię nie było:( miło ,że jesteś! Ogród bajka,sweterki śliczne:))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ostatnio bywam czesto na Instagramie, bo tam łatwiej i szybciej, ale zamierzam się poprawić co do bloga. Dziekuję, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Krysiu, takie stylowe masz te sweterki, idealnie wpisane w ogród:) piękny zresztą bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  9. rozumiem twój ból, ja choc nie mam pięknego ogrodu, a mieszkam na wsi dopiero 7 lat, też odczuwam ból chociażby przy schylaniu, dlatego wole robótki, szydełko i książki. Zupełnie tak jak ty.... każdy wiek ma swoje prawa a ja zbliżam sie do 70 tki więc tak to jest. Ten zielony sweterek jest piękny, bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Salomonowym wyjściem jest sadzenie krzewów kwitnących, wilk syty i owca cała :)
    Masz rację, może brakować Ci witamin, bo trzeba się wsłuchać w swój organizm, on nam dyktuje co potrzebuje i to nie jest " zachcianka " tylko błaganie organizmu - musisz o mnie zadbać. Dziergane sweterki są śliczne i nie o ilość się rozchodzi, tylko o jakość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie idę w kierunku krzewów ozdobnych kwitnących, o ozdobnych liściach i troszkę zimozielonych. Dziękuję , pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Koktajle pychota...Zdolniacha jesteś...Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu, ogród co jakiś czas powinien się zmieniać, bo przez to nie ma w nim nudy i monotonii, więc na pewno wprowadzone przez Ciebie zmiany nadadzą mu nowego charakteru. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż... ale i tak masz zachwycający ogród, widać w zdjęciach Twoją miłość do niego:-)
    Sweterki bardzo ładne, ten pierwszy szczególnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też coraz gorzej się czuje, ale mimo choroby jeszcze nie przeszłam na krzewy. Ale kto wie, może za rok już będzie trzeba:( Na razie radość z kwiatów jest ponad wszystko.Trzymaj się. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Haniu, moje krzewy są małe, a więc jeszcze kilka lat bedą dominować kwiaty. Zdrówka dużo Ci życzę, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Krysiu, ogrodu nie mam, bo z moim schorzeniem praca w nim byłaby niemożliwa. Ogród ma dawać wytchnienie i relaks i słusznie, że idziesz w tę stronę. A sweterki urocze. Ten ostatni szczególnie, więc dobrze, że wytrwałaś przy nim i porzuciłaś :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne jest zdjęcie ogrodu, wygląda jak baśniowy. :) Sweterki przeurocze, pięknie dziergasz. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Excellent read, Positive site, where did u come up with the information on this posting? I have read a few of the articles on your website now, and I really like your style. Thanks a million and please keep up the effective work,If anyone interested similar one's have a look here thanks

    listateacuppuppies for sale online

    listateacuppuppies for sale online free

    fuhrerschein-kaufen-schweiz

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...