odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 2 lipca 2015

mój ogród.....moja miłość

Tata Hani jest muzykiem. Na co dzień pracuje jako nauczyciel muzyki, a więc.................................................. teraz ma wakacje:)
W związku z tym i ja mam wolne:)
Codziennie rano siadam z kubkiem kawy na tarasie , w miom bujanym fotelu.
Smakuję kawę i mój ukochany ogród, a w nim :
powojniki na płocie
zakwitające liliowce




Cos tam czytam i coś tam dziergam
dziergam razem z MAKNETĄ

Pomiędzy oczkami zachwycam się różami

malwami
i innymi cudami natury

razem z moim przyjacielem psem :)
 Kosz z czerwonymi i różowymi pelargoniami pojawił się w moim ogrodzie, bo wyjechała osoba, która się opiekowała tymi kwiatami przez miesiąc w swoim ogrodzie.
Teraz ja będę je pielęgnować.
Brzmi to dośc tajemniczo, ale niech tak zostanie. 
 W przyszłym roku kosz znowu zapełni się nowymi pelargoniami.


♥ 
I to już wszystko na dzisiaj...........

................do następnego razu




 serdeczności.......



....kryska ♥ 















42 komentarze:

  1. chyba muszę i ja swój bujany fotel wynieść jutro na słońce, do ogródka ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam się zastanawiać czy nie pomaga Ci w ogrodzie jakiś chochlik... jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj wykosił trawę, wyrwał trochę chwastów, popodcinał gałęzie tu i tam:) Tylko dlaczego dzisiaj mnie bolą ręce?

      Usuń
  3. Piękny ogród, o poranku, kiedy pierwsze promyki słońca muskają delikatnie roślinki, musi wyglądać jak zaczarowany. Ja także czekam aż zakwitną liliowce, już nieśmiało rozwijają się pojedyncze kwiaty, ale najpiękniej wyglądają, gdy jest ich dużo. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu- Twoim ogrodem zachwycam sę niezmiennie. To takie czarodziejskie miejsce. Wszystko tu jest piękne, i mam nieodparte wrażenie, że czas płynie wolniej. Marzę o kawie w takim ogrodzie...Ja teraz też mam wakacje, bo SM również jest nauczycielką. Pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeesteśmy zatem bezrobotnymi babciami. Moja Hania mieszka po drugiej stronie mojej ulicy, więc widuję ją prawie codziennie:) Pozdrawiam babcię na urlopie:)))

      Usuń
  5. Cudny ogród... napatrzeć się nie mogę...
    Pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie .
    Chociaż sama mam ogród, to niestety nie bardzo mam czas, aby w nim posiedzieć i nacieszyć oczy. Wciąż za czymś się goni, praca zawodowa zajmuje duuużo czasu a popołudnia niestety są zbyt krótkie. Jak pojawiła się Lenka to korzystamy z ogródka częściej, ale nie tyle ile by się chciało.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim ogrodzie człowiek nie ma wyjścia - musi być szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że też odkryłaś, że żółty pasuje do niebieskiego w ogrodzie:)))
    Wiem, że można kochać swój ogród, też mogłabym tak napisać. Wiesz, że on jest Twój, Ty go stworzyłaś, się nim opiekujesz, a on się odwdzięcza niesamowitym pięknem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku, kiedy zakładałam ogród( osobiście wszystko ja od A do Z) miałam dwa kolory kwiatów: żółte, niebieskie. Potem dołączyły białe i na samym końcu różowe.

      Usuń
  9. Krysiu masz piękny ogród a liliowce prześlicznie już u Ciebie kwitną. Moje dopiero nieśmiało otwierają kwiaty :)
    Przyjemności z dziergania w nim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bujany fotel mnie kusi od lat, ale miejsca na niego brak. Ogród zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  11. On, jaki cudny ogród i przepiękne kwiaty. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród przepiękny, wspaniałe miejsce do wypoczynku i dziergania na łonie natury :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość cudowna ....Ja też kocham swój ogród...Trochę go teraz zaniedbałam przez te wszystkie moje pomysły....buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Och ja też mogę chodzić i podziwiać jak wszystko kwitnie...piękny masz ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super widoczek - przepiękni kwitnący liliowce fantastyczne i te powojniki ach ....u mnie nie chcą rosnąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Najcudowniejsze są poranki w ogrodzie , kawa poranna ma najlepszy aromat i smak. Ślicznie u Ciebie Krysko , pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tajemniczy ogród?
    Sparksa książka od lat na mojej półce, ale jakoś nie mogę się do niej zabrać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miejsce na wypoczynek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim ogrodzie aż miło odpoczywać i tworzyć coś ładnego. . Mnogość kwiatów zachwyca. tam kawka z rana smakuje podwójnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ogródeczek wcale nie dziwi, że kawka w takim otoczeniu smakuje wybornie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przesiadywanie w takim otoczeniu jest wielce relaksujace...i picie kawki to wielka przyjemność....

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne liliowce bardzo je lubię - z tego co pamiętam masz ich niezłą kolekcję ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Krysiu,
    jak nie kochać tak cudownego ogrodu i tych wszystkich zgromadzonych, kwitnących cudowności.
    Przepiękne zdjęcia liliowców.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kwiaty królują w Twoim ogrodzie. Za takie właśnie widoki kocham wiosnę i lato. Ze mnie w rodzinie żartują, że lubię wszystkie kwiaty pod warunkiem , że są białe:) No może wyjątek stanowią niezapominajki , lawenda i słoneczniki.
    Ja niestety przez te ciągłe podróże, swój nieco zaniedbałam.Ale jednak nie jestem w stanie zrezygnować z tego wojażowania. To mi daje zbyt dużą radość.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam Nałęczów i nie tylko:)
      Serdecznie pozdrawiam życząc wspaniałego weekendu.

      Usuń
  26. Przez ostatnie dni też miałam takie poranki, może tylko w mniej efektownych warunkach przyrodniczych, ale niestety, teraz znów tylko w weekendy będzie mi tak dobrze (o ile pogoda pozwoli, rzecz jasna).... Także ten.... zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwię się,że jesteś zakochana w tak cudownym miejscu, ławeczka wśród roślin wygląda uroczo.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny ogród :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ogród, wygląda jak zaczarowany...
    Mogę sobie wyobrazić siebie na bujanym fotelu z książka i kawą w dłoni.. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...