odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 21 września 2016

a w środę ?



Dziergam i czytam ........ oczywiście z MAKNETĄ

Co czytam?
 To samo, co w ubiegłym tygodniu. Już w łóżku, kilka stron i oko samo się zamyka. Czasu na czytanie mało w ciągu dnia, a wieczorem człowiek zmęczony i marzy o wypoczynku, ale jak tu wypoczywać tak bezczynnie ?

Czemu zmęczony?
Trzy tygodnie chorowania i tydzień dochodzenia do siebie odbiły się bardzo niekorzystnie na domu i ogrodzie. Zaniedbań cała masa. Dom, to nie muzeum i poczeka. Chwasty nie. I tak się wysiały. Będę miała z nimi niezłą polkę w przyszłym sezonie.

Co dziergam ?
No właśnie, bezczynny wypoczynek nie wchodzi w rachubę. Chociaż kilka oczek, bo bez tego ani rusz. Obecnie na drutach Kid Seta Mondial.
Piórkowy sweterek. Piękny kolor, dobra włóczka. Mam nadzieję na fajny efekt końcowy. Jeszcze kilka wieczorów i będzie gotowy.


Kupiłam cztery motki. Mam  840 metrów, ale obawiam się, że będę musiała dokupić. Ile, to się zobaczy.
Dziergam na drutach 3mm. Próbowałam na grubszych, ale dziury jak dla mnie były za duże.




Zakwitają astry / marcinki / To już jesień. Bardzo lubię tę porę roku. Zwalniam tempo, przyglądam się, planuję. Oby jak najdłużej było ciepło i słonecznie....... prawdziwie jesiennie.


            To już na dzisiaj wszystko

                              .................................... serdeczności ślę

                                                     ........................................... kryska  



22 komentarze:

  1. Życzę Ci zdrowia,więcej czasu i wyspania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórkowy zapowiada się nieźle, kolor ma ciekawy, ale mnie się też wydaje, że może Ci nitki zabraknąć. Zdrówka Ci życzę, bo wystarczająco długo chorowałaś. Nie tylko Ty walczysz z chwastami. W moim ogródku przez niesprawną rękę chwasty osiągnęły już sporą wysokość i czeka mnie, podobnie jak Ciebie, sporo pracy, jak nie teraz, to wiosną. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę. Piórkowy zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku lato się nie popisało, ale za to rzeczywiście mamy piękną polską złotą jesień:) Bardzo ładny kolor ma Pani piórkowy, u mnie również takowy już na wykończeniu z brushed alpaki i tak mnie urzekła jego delikatość i puchatość, że w głowie kłębi się pomysł na drugi...
    Zdrówka życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę dużo zdrówka i pozdrawiam serdecznie:) piękna praca się szykuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, slicznie zapowiada sie ten sweterek, ksiazki nie czytalam, ale o filmie slyszalam troszke, pozdrawiam i zycze jak najszybszego nadrobienia zaleglosci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej szybko, a sweterek bossski, taki zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek będzie przepiękny! Już go sobie wyobrażam gdy będzie ukończony.
    3 tygodnie choroby potrafią wymęczyć każdego, cieszę się, że wracasz do zdrówka.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Una lana preciosa, te quedará un trabajo muy bonito cuando lo termines!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrowia Ci życzę Kochana.
    Piękny sweterek dziergasz :-) Doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek już wygląda pięknie . Dużo zdrowia Krysko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej chwili zaczęłam podobny sweter, ale nie tak delikatną mgiełką. Twoja bardzo kusi swoją subtelnością:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Krysiu, właśnie dziś o Tobie myślałam, przy okazji mojego swetra...
    a Ty już kończysz następny, piękny kolor, elegancki bardzo:) Nie przeforsuj się w ogrodzie, pomalutku, zdrowie najważniejsze:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie fajny.....Zdrówka życzę....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory.
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor niesamowity! Będzie przepiękny sweter:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nie tylko ja choruję tak długo - jak mnie 26.08 paskudny kaszel złapał, tak mimo trzeciego antybiotyku, podawanego dla odmiany w bolesnych zastrzykach dwa razy dziennie, do dzisiaj mnie trzyma. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :-) Co do alergii, to od trzynastu lat jestem pod opieką specjalisty, byłam u niego teraz i powiedział, że dopóki biorę antybiotyk, on niewiele może zrobić.

      Usuń
  18. Cudny ten kolor, taki nieoczywisty, troszkę grafit, troszkę granat (przynajmniej tak wygląda na zdjęciach) . Kolor kameleon :) Zdrowiej szybciutko i nie przemęczaj się w ogrodzie. Robota nie zając, nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny piórkowy udzierg i kolor bajecznie tajemniczy. Bardzo ciekawie się zapowiada. Pozdrawiam druciarsko z ciepłej jesiennej Trzebini!

    OdpowiedzUsuń
  20. %100 Guaranteed World Wide Delivery-Safe and Secured Payment Methods
    [url]Buy Firearms online,Buy Glock pistols online,Buy Glock 17,Buy Glock 19 online,Buy Glock 22 online,Buy Riffle Firearms

    sig sauer p938 for sale

    beretta 92fs for sale

    firearms for sale

    beretta for sale

    glock 30 for sale

    beretta px4 storm for sale

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...