odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 23 stycznia 2016

140% alpaki i 60% jedwabiu


Oczywiście to żart z tymi procentami.
Chodzi o połączenie włóczek


Połączyłam dwie cienizny.
Lace Drops i Baby Silkpaca lace Malabrigo
Obie włóczki mają identyczny skład ( 70% alpaca, 30% jedwab)
Sweterek wydziergałam na drutach nr 3

                                                                       ♥


Z tego połączenia wyszło cudo. Jestem bardzo zadowolona, bo uzyskałam sweterek cudownie miękki, ciepły, leciutki..................bajka po prostu.
Polecam :)


Fason prosty, zwykły, robiony z głowy, od góry,  na okrągło.
Bez ściągaczy.......same prawe..........a niech się wywija.....ja tak lubię.


Zużyłam: trzy moteczki Malabrigo ( arco iris ) ......zostały jakieś resztki
                dwa moteczki Lace ( jasny szary ).........zostało sporo


Zachwycona swetrem.......... życząc cudownej pogody.......takiej, jak u mnie dzisiaj :).........
...............zmykam w plener ............
                                                      .........kryska ♥




39 komentarzy:

  1. Krysiu, cudnie Ci w tym sweterku.
    A jak tak polecasz, to może też się skuszę na podobny :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem tworzycie piękny zestaw Krysiu!!!!!!Pozdrowionka cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, taki cudownie prosty! Tez takie lubie, wyszedl Ci wspaniale.
    Pogoda jak widac u Ciebie piekna, u mnie to samo, tez zamierzam z niej dzis skorzystac, jest pare rzeczy ktore chcialabym pokazac..
    Pozdrawiam z Montrealu, Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten uroczy sweterek Krysiu, jak Twoja druga skóra leży, włóczka musi być faktycznie cienka i miękka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No GWIAZDA! Nie ma to tamto :) W tym sweterku :) Takie lubię - proste, miłe, ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, sliczny ten sweterek, lubie takie proste i kolorek fajny. Pieknie w nim wygladasz i widac ze jestes gotowa na zimowe wycieczki:) Pozdrawiam ze snieznego NJ:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwyczajnie, prosto, ale zachwycająco. Mi się bardzo podoba :)))
    Pozdrawiam również śnieżnie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny , prosty jak jak lubię - miłego noszenia i następnych fajnych udziergów !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest ten sweterek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam skład dużo mówi. Do tego jeszcze fajne wykonanie i świetny sweterek. Ładnie Ci w nim. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze takie miec , musze taki miec , musze taki mieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zwyklaki lubię najbardziej, cały urok w prostocie. Fajny sweter, widać, że polubiłaś go od pierwszego założenia. Ciepło pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł z łączeniem nitek:) Wyszedł elegancki zwyklaczek do spodni:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te cienizny. Nigdy nie zrobiłam czegoś takiego, teraz mam taką rzecz na drutach i mam nadzieję, że dobrnę do końca. Skład włóczki mniej szlachetny, ale nie taki najgorszy. Ale alpaka i jedwab, no to brzmi pięknie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek ślicznie wygląda i ten efekt cieniowania .

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek wydziergałaś przepiękny. Najbardziej pociąga mnie ta ciepłość połączona z lekkością. Też bym tak chciała ...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sweterek Krysiu, a pomysł z połączeniem obu nitek doskonały. Gorące uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne procenty...do twarzy Ci w tych szarościach!Uściski ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny raz świetnie motywujesz. Ładnie Ci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz w nim ŚWIETNIE! Sweter udany w całości, a jak tam jest 70% alpaca ... to wiadomo że cieplutki i lekki jak piórko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. To zima Ci nic nie zrobi Krysiu....Super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny sweterek,bardzo mi się kolor podoba.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny! I jak Ty ślicznie w nim wyglądasz, bosko dopasowany, szczerze podziwiam, bo to dopiero sztuka tak idealnie dopasować:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krysiu, piękny udzierg! Kolor wyszedł bardzo ciekawie, no i świetnie dopasowałaś sweterek do swej sylwetki. Bardzo mi się podoba wykrój dekoltu, odpowiedni do cieplejszego swetreka, bo przecież ta ciienizna grzeje! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo! Fantastyczny sweterek w pięknych kolorach :-) Fantastyczne połączenie niteczek :-)
    Że nie wspomnę, że rewelacyjnie w nim wyglądasz... no dobra wspomnę ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek jest odjazdowy! Jak dla mnie też może się wywijać, ja też tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie w nim wyglądasz . Ja też nie lubię ściągaczów. Sweterek pasuje do całej stylizacji. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba sweterek. W prostocie jest zawsze największy urok, włóczka ma delikatne kolorki, nic więcej nie trzeba. Ja też lubię jak mi się wywija :))).

    OdpowiedzUsuń
  29. dobra robota!
    super w nim wyglądasz :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczny sweterek, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super połączenie wyeksponowało piękno obu włóczek. Świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny !!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny i ta delikatność odcieni we włóczce fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...