odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 29 stycznia 2016

już niedługo.........

                                                                         
                                                                             ♥

 
 
 
i będzie tak jak wyżej :)
 
Dzisiaj jeszcze zima, a mnie nosi. Zaglądam do, kipiących już wiosną, prawie wszystkich blogów ogrodowych polskich i zagranicznych, jakie wpadną mi w ręce. Wertuję je od dechy do dechy.
Zaglądam do literatury fachowej, wypisuję nazwy kwiatów i warzyw, które zechcę wysiać i posadzić w tym sezonie, no i oczywiście na bieżąco śledzę "Maję w ogrodzie"
Tej wiosny czeka mnie dużo pracy, bo "odzyskałam" sporą część areału i muszę ją zagospodarować, a raczej wkomponować w istniejące już założenia.
Będę miała trochę więcej czasu, bo jako Babcia na pełnym etacie, zyskałam ustawowy wolny  dzień od pracy, poza sobotą i niedzielą:)
Będzie się działo
Póki co, zaklinam wiosnę w domu.
 
 Zakupiłam w pewnym sklepie "zestawy hodowlane"
 
                                                                                  ♥
 
 



i już nie mogę się doczekać choćby pączka.

                                                                                   
                                                                                 ♥

Za oknem szaro, buro i ponuro, ale w domu można się pouśmiechać do wiosennych kwiatków.
Żeby nie było, że tylko oglądam zdjęcia ogrodów, marzę i planuję.
 Dziergam sweterek  z cienkiej czarnej włóczki ( szczegóły przy prezentacji gotowego wyrobu )

 
a dzisiaj  ulepiłam 100 pierogów z kaszą gryczaną, serem i ziemniakami....pycha !!!
 

                                                                                     ♥


Zaprowiantowałam też ptasią stołówkę................ no i co ? ................no i nie pozostaje mi nic innego jak snuć plany i.............czekać cierpliwie na WIOSNĘ.

                                  pozdrawiam wiosennie................

.........pięknej soboty i jeszcze piękniejszej niedzieli :)

                                                                        ................ kryska ♥




26 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja namiastka wiosny w domu, a mając tak cudowny ogród też czekałabym z niecierpliwością na tę porę roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie mogę długo zasnąć, bo sadzę, sieję, pikuję itd. itp. ...pozdrawiam potrójną Babusię.....kryska♥

      Usuń
  2. oby do wiosny
    Avrea

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też już nie mogę doczekać się wiosny:) pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszyscy już na nią czekają. Najpierw wyglądamy zimy i świąt, a po nowym roku marzymy o wiośnie, pozdrawiam.....kryska♥

      Usuń
  4. aby do wiosny!
    uwielbiam pierogi z kaszą gryczaną , wczoraj nalepilam ruskich.
    buziaki Krysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ruskie lepiłam w ubiegłym tygodniu, pozdrówka....kryska♥

      Usuń
  5. Wszystkie z utęsknieniem czekamy na wiosnę. Ja też obłożyłam się hiacyntami i troszkę mi lepiej. Pozdrawiam Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta Twoja wiosenka.A wiesz,że ja nigdy nie jadłam takich pierogów nawet nie wiem jak je zrobić:((((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez maszynkę przekręciłam wypieczoną kaszę gryczaną, ser, ziemniaki w proporcji 2:1:1+ sól+ pieprz + jajko.
      No i w ciasto jak ruskie:)
      Dziękuję Ci za odwiedziny, ja niestety jakoś nie mogę u Ciebie zostawić komentarza, bo każą mi się logować, robię to i nic z tego nie wychodzi. Pozdrawiam serdecznie.....kryska♥

      Usuń
    2. Te proporcje, to bardziej objętościowo:)

      Usuń
  7. Oj, ja też wyglądam już wiosny! Wpatruję się uważnie w ziemię, czy aby jakieś cebulowe spod niej nie wychodzą, na razie zaczyna kwitnąć ciemiernik.
    Tymczasem, podobnie jak Ty, robię wiosnę w domu, zachwycam się żonkilami, tulipanami, czy prymulką, których bez liku w supermarketach.
    W oczekiwaniu na wiosnę ciepło pozdrawiam, Marta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to razem czekamy....pozdrawiam serdecznie.....kryska♥

      Usuń
  8. Zapachniało wiosną. W moim domu kwitną już hiacynty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy tym ile rzeczy robisz, czas na pewno szybko Ci płynie więc wiosna będzie bardzo bardzo szybko. Już nie mogę się doczekać Twojego nowego kawałka ziemi. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy tym ile rzeczy robisz, czas na pewno szybko Ci płynie więc wiosna będzie bardzo bardzo szybko. Już nie mogę się doczekać Twojego nowego kawałka ziemi. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze troche i będzie kolorowo. Pierwsze wiosenne kwiaty w domu cieszą bardzo. Takich pierogów nigdy nie robiłam ale powyżej znalazłam wytłumaczenie , mam nadzieję że kiedyś spróbuję. Fajna ptasia stołówka. Pozdrawiam Krysko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu wiadomo, kto lubi prace ogródkowe. Ja nie zdążyłam z wnukami ulepić bałwana,a dzisiaj przyjeżdżają do mnie na ferie. Mogłoby jeszcze troszkę posypać, a potem niech prawdziwa, ciepła wiosna przyjdzie.Pozdrawiam Cię Krysiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zajęta z Ciebie osoba! Wszystko u Ciebie takie pełne energii... Jeszcze tylko 4 tyg. zimy, a w marcu już wiosna więc faktycznie bliziutko:-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Krysiu ja też nie mogę doczekać się wiosny....Super te Twoje zakupy...Pierogi na pewno pychota...Pozdrawiam ciepło ....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również kocham ogród i podchodzę do jego zagospodarowania podobnie jak Ty.Na pierogi chętnie bym się wprosiła:))
    Ha,ha jak napisałaś,że nie możesz doczekać się pączka,pomyślałam o pączkach na dzisiejszy tłusty czwartek:)))))Pozdrawiam znad talerzyka z pączkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krysiu, ależ wpisik!!!!Można poznać Cię bliżej. Na oknie widać fajniastą książkę!Robótka intryguje swą czarną tajemniczością, a co do ogrodowo-wiosennych spraw to ja najbardziej lubię zdjęcia i poleciłam Twój wpis koleżance ogrodowej która się tym fascynuje.Pozdrawiam serdecznie z zasypanej od nowa śniegiem Trzebini!

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, zima jakaś taka trochę byle jaka, to i każdy wygląda wiosny...
    Ależ mnie zaciekawiły te Twoje zakupy 'zestawów hodowlanych'. Bardzo jestem ich ciekawa ...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Budzi się w nas ta wiosna...budzi :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...