odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 10 września 2016

chevron ....... kursik



 ♥



Chevron, szewron, zygzaki Missoni ........ o tym dzisiaj mowa.

Zanim kursik, kursiczek, to kilka informacji

Szal wykonałam z włóczek, których resztki widoczne są na zdjęciu.

1. Jasna zielona, to Jawoll Superwasch kolor 198 firmy Lang ( 200m)
2. ciemna, to Jawoll Magic Degrade kolor 088 firmy Lang ( 400m)
3. Podczas dziergania zmieniałam włóczkę co dwa rzędy.
4. Początkowe i końcowe 4 rzędy szala wydziergałam z włóczki JMD oczkami prawymi z obu stron
5. Oczka brzegowe dziergane francuzem.
6. Z tyłu robótki oczka przerabiałam na lewo.
7. Przód robótki, to oczka prawe


Rozczytujemy schemat: 10 brzegowych, 1 narzut, 6 prawych, 3 razem ( trzy oczka razem staramy się poukładać tak, aby oczko środkowe przykrywało skrzyżowane oczka brzegowe ), 6 prawych,
 1 narzut, 1 prawe, 1 narzut, 6 prawych, 3 razem, 6 prawych, 1 narzut, 10 brzegowych

Motyw zbudowany  z 16 oczek, wzięty w nawias.

Pomiędzy oczkami brzegowymi instalujemy tyle powtórzeń motywu ile chcemy. Będzie miało to wpływ na szerokość naszego szala.
W moim szalu motyw powtórzyłam 5 razy.
Pragnę jeszcze nadmienić, że taki układ wzoru wykonałam ja. Jest ich znacznie więcej, z różną ilością oczek prawych, robiony na prawo z obu stron, robiony z jednego koloru, w paski różnych szerokości. Wybór należy do dziergającego lub od "inwestora". Żródłem całej masy wzorów jest Pinterest i Instagram.

Rozmiar szala po blokowaniu: 46 / 170 cm

Nie wykorzystałam włóczki do końca, bo postanowiłam wydziergać do kompletu czapkę

  ♥
  ♥
  ♥
  ♥

Mam nadzieję, że kursik się przyda. Jeśli ktoś wychwycił jakiś błąd, to proszę o uwagi w komentarzach......... szybciutko poprawię.


Życzę cudownej niedzieli

.......................................... serdeczności

                             ....................................... kryska   ♥




25 komentarzy:

  1. Zapiski na kartce wuglądają jak szyfr. To na pewno przepis na szal?
    Psie ujęcie wspaniałe, rozbawiły mnie bardzo :)

    całuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest bardzo ładny. Podobnym ściegiem robię dół sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W razie potrzeby będę pamiętać, że ,,przepis'' jest u Ciebie :) Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mini kursik, a zygzaki są w modzie, piękne kolorki - ale ten piesek - słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno wykorzystam ten wzór. Szal jest sliczny, a Psiaczek rozbrajający. Buziaki Krysiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kursik. Na pewno skorzystam, jest w śliczny!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zygzaki się zrobiły! Psina cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez błędów - zaliczone ☺ Czekam na czapkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem te zygzaki inaczej wyglądają. Ślicznie. Kursik przejrzysty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kursik :) Piękne kolorki, fajnie to wygląda jak jedna włóczka cieniowana a druga nie.
    Psiak z kwiatkami w zębach mnie rozbroił totalnie :) Cudny jest :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za Twój kursik. Może zimową porą wgryzę się w niego i cosik wydziergam ...
    Twój psiak z tym kwiatkiem w pysku rewelacyjnie wygląda.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wzorek. Czapka zapowiada się fantastycznie. Ile oczek na nią nabrałaś i jaki obwód wyszedł? Może i ja spróbuję. Model z kwiatkiem w zębach uroczy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny szal i dzięki za schemat

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...