odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 21 października 2015

wracam do....... i Gdańsk cz II

MAKNETY
Chwilowo nic nie dziergam, bo czytam i czekam na włóczkę.
Czytam książkę
Jest to historia opowiadana ustami samej Madam Tussaud, a zaczyna się tuż przed wybuchem Rewolucji francuskiej.
O samej Madam Tussaud można przeczytać TU

Wracając do weekendu w Gdańsku
Starówka jest cudowna. Zdjęcia powiedzą najwięcej
widok z okna naszego mieszkania

W budynku pierwszym z lewej jest to okno
droga na Starówkę
i Starówka




















Potem jeszcze był deser i wisienka na torcie, ale o tym w.................. Gdańsk - cz III

  ........pozdrawiam .......... miłego tygodnia ..........





                                                                      ........ kryska  ♥ 






12 komentarzy:

  1. Chyba namówię Ślubnego na weekend w Gdańku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka po gdańskiej starówce - zazdroszczę:) Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :-) Wspaniały wyjazd :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością pospacerowałam:))Gdańsk jest piękny,byłam tylko raz ale latem,tłumy ludzi bo też Jarmark Dominikański się zaczynał,troche za tłumnie jak dla mnie a na Twoich zdjęciach tak -brak mi słowa-przestronnie,widać miasto:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Ciesze sie ze odwiedzilas moje miasto rodzinne.. ze Ci sie tak podoba.:)
    Wybieram sie do Gdanska w maju przyszlego roku.. I juz sie na te odwiedziny przygotowuje.. jak do tej pory, nie mialam czasu spokojnie pochodzic po starowce, bo zawsze jak przyjezdzamy brakuje na to czasu.. zawsze pospiech. Moze tym razem bedzie inaczej..
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie z chlodnej Kanady...
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Starówka Gdańska jest przecudna. Galerię Swetra na pewno z zainteresowaniem i radością odwiedziłaś. Ciekawe co powstanie z nowej włóczki ? Pozdrawiam i miłej lektury Krysko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdańska starówka jest cudna....Taki spacerek to super frajda....Dziękuje...Książka musi być super...Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Był taki czas, że bardzo często po gdańskiej starówce spacerowałam, a potem z tego wyrosłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia z magicznego Gdańska. Bardzo lubię takie wpisy! Zachwycam się równocześnie żakardową czapką z poprzedniego wpisu. Mnie też szkoda,że kończy się zabawa. Pozdrawiam cieplutko i czekam na Gdańsk III !

    OdpowiedzUsuń
  10. W Gdańsku jeszcze nie byłam ale starówkę na zdjęciach fajnie pokazałaś :)))

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...