odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 27 stycznia 2017

dzień jak codzień........day like everyday


Na zdjęciu powyżej zawarta jest cała treść dzisiejszego posta.
W kilku zdaniach przybliżę, co autor miał na myśli.


Wykonałam, chyba ostatni tej zimy, otulacz. Włóczka cieniowana, od białej do grafitowej. 


Pompon wykonałam na "maszynce" do produkcji pomponów. Zafundowałam sobie to urządzenie w liczbie czterech ( komplet) każdy innej wielkości. Jestem nim zachwycona. Jeśli ktoś zajmuje się produkcją pomponów na większą skalę, to zdecydowanie polecam. Jeszcze raz sprawdziło się, jak człowiekowi mało potrzeba do szczęścia.


Mam też swoją pieczątkę. Do tej pory etykiety podpisywałam ręcznie, a od dzisiaj stempluję.
Fajna zabawa, polecam.


Czy lubicie tego gościa? Ja go uwielbiam. Namiętnie słucham i jeszcze mi się nie znudził.
Również polecam


.........................serdeczności

                                                                         ................... kryska  



28 komentarzy:

  1. Fajny komplet,pięknie wykonany pompon bardzo go dekoruje.Pokaż tę maszynkę Krysiu. Gdzie ją można kupić i ile ona kosztuje? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzenia do produkcji pomponów można kupić w prawie każdym sklepie internetowym z włóczkami oraz pewnie w pasmanteriach stacjonarnych. Mój jest ten : http://miladruciarnia.pl/pl/p/Zestaw-do-wyrobu-pomponow%2C-komplet-4-szt/976
      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Też mam swoją pieczątkę od niedawna i też mnie strasznie cieszy ten drobiazg:-)
    Włóczka śliczna i przerobiłaś ją na milusi komplet!
    A maszynka do pomponów zdecydowanie by mi sie przydała, bo nie lubię ich robić domową metodą i przez to robię ich mniej niżbym chciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres sklepu, w którym kupiłam swoją podaję wyżej. Polecam, bo i cena przystępna. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Dlaczego ostatni otulacz? Takie ładne rób ciągle ☺. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lil:) Piszę, że ostatni, bo już mi tęskno do wiosny:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piekny komplecik, Roda tez uwielbiam, fajna pieczatka:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik jak zwykle piękny, choć nie jest to moja kolorystyka, niestety.
    Co do pomponów, to dostałam tez taki przyrząd, ale jak do tej pory zupełnie mi nie leży, spróbuję się przełamać (lub oddam).
    Stinga również bardzo lubię.
    Na pieczątkę choruję od jakiegos czasu, może w tym roku się uda...
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marille:) Ja swój polubiłam od razu i jestem nim zachwycona. Spróbuj jeszcze raz. Może się przekonasz:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniały komplet.Ja też mam taki przyrząd ale nie wiem jak się na nim robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim opakowaniu jest kurs obrazkowy. Zrobię zdjęcie i wstawię w następnym poście:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Byłam na koncercie Roda w Gdańsku, wrażenia niezapomniane, też mam jego płyty. Komplet milutki ale może już nie rób takich ciepłych otulaczy by zima sobie poszła w siną dal. Podziwiam Twój profesjonalizm, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sobie idzie jak najszybciej, bo chce mi się zielonego za oknem:)pozdrawiam

      Usuń
  8. Bonito conjunto para estos días fríos de invierno, besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szarości więc Twój komplet mi się podoba, a pompon najbardziej.
    Pieczątka super,ja o swojej marzę od dawna, ale moje dziecko ciągle zajęte.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie się spełniają, tylko trzeba je wizualizować:)Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetna pieczątka Krysiu, taki drobiazg dodaje pracom profesjonalnego wyglądu. A komplecik śliczny w delikatnym i uniwersalnym kolorku.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo !!! Super pomysł z tą pieczątką :) Odgapię i też sobie taką swoją zafunduję. No też mi się zamarzył przyrząd do pomponów , bo jeszcze nigdy nie robiłam pompona to przecież muszę zacząć robić profesjonalnie , a nie tak byle jak ;)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj, bo to super frajda z tą pieczątką. Ja pompony do tej pory robiłam domowym sposobem, tak ja nauczyłam mnie mama, a ją jej mama. Wychodziły wcale nie gorzej. Jednak te na profesjonalnym sprzęcie robi się po prostu łatwiej:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Bardzo lubię te cieniowane włóczki!Gratuluję pomponowego wynalazku! A bileciki z Twoim stemplem wyglądają bardzo profesjonalnie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję:) i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPIĘKNY zestaw :) Gratuluję zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć krótki to niezwykle treściwy post. Az nie wiem od czego zacząć... po pierwsze gust muzyczny mamy podobny, ja tez go uwielbiam i już od ładnych paru lat w ogóle mi się nie nudzi.
    Maszynka do pomponów? Nie miałam pojęcia, że jest taki wynalazek :)
    Pieczątka - od kilku już lat marzę o niej, ale co wymyślę to mi się nie podoba i efekt taki, że jak Ty dotychczas ręcznie podpisuję swoje wytworki :)
    Komplet jest piękny, cieniowany grafit wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  16. wonderful komplet.ja also have such a device but I do not know how to do it.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...