odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 7 września 2017

Żółte bryczesy


( tak je nazwałam )nie są moim pomysłem i projektem. Znalazłam je na Instagramie i od razu się w nich zakochałam.
Postanowiłam takie (albo bardzo podobne, bo dziergałam je bez opisu wykonania)  wydziergać dla Hani.  Pooglądałam wiele zdjęć, które znalazłam i zabrałam się do pracy. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, a Hanka wygląda w nich , moim zdaniem, obłędnie i odlotowo.
Zapraszam na sesję zdjęciową :)












Mam nadzieję, że się podobało  

                                   ♥


I to już wszystko, co miałam dzisiaj do pokazania.

                                                              Serdeczności przesyłam
                              
                                                                                             ..................kryska


21 komentarzy:

  1. Kochana na prawdę Hanusia wyglada w portkach odlotowo, chyba w niej drzemie materiał na modelkę.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne !! :-)
    zaraz wszyscy będą chcieli takie mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba. Hania wymiata 🍀🌼🌻🌹🌷🌺😉🌝

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne! Haneczka wygląda w nich przeuroczo. Mojej Lence z pewnością nie zakładaliby wydzierganych spodenek :( Masz szczęście, że możesz dziergać dla wnusi.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sooooo very sweet and lovely.
    Happy days to all of you
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie, modelka jaka zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!! Bez wsadu prezentują się nieźle, ale dopiero Hania sprawiła że są wyjątkowe:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja,zarówno modelka jak i spodenki.Tylko konika do nich brakuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak:),świetny pomysł i kolorek:), Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne !!! Dużo uroku daje falbanka i sama właścicielka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie! A jakbyś zrobiła w paski (np. na pszczółkę) i trochę większy rozmiar to z chęcią bym je 'podebrała' na bal przebierańców ;) Hania wygląda zjawiskowo w nich! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne bryczesy. Ich bryczesowate poszerzenie podkreśla wdzięk naturalny modelki, który pewnie po babci odziedziczyła. Bardzo podoba mi się ciepłe zielona=e wdzianko z poprzedniego wpisu. A łezka na plecach i cała bluzeczka bardzo mnie zachwyciła. Wykonałaś ją perfekcyjnie
    Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krysiu tworzysz na drutach cuda...Modelka w tym stroju jest super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bryczesy, modelka pokazała je perfekcyjnie. Bardzo ładny, energetyczny kolorek :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędnie i odlotowo, to jak najbardziej adekwatne określenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super breeches, the model showed them perfectly. very nice, energetic collar :)).

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...