odwiedziło mnie

etykiety

agat amazonit anioł babcine kwadraty beret bezrękawnik biżuteria bluzka bluzka z krótkim rękawem błogie lenistwo bransoletka bransoletki brioche bursztyn Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki chevron chusta CPDPS Cukiernia pod amorem czapka czapka i komin dekoracje dla dzieci dodatki entrelak filcowanie na sucho fluoryt girlanda golf groszek pachnący haft krzyżykowy haft płaski handmade i-cord jesień k ♥ studio handmade kamienie ozdobne kołowiec komin komplet zimowy królik krótka historia kwiaty lace lapis lazuli liliowce malabrigo Małgorzata Gutowska Adamczyk marmur melanż minerały mitenki moja wieś moje candy moje miasto monogramy mój ogród mój pies muszla szara na drutach na drutach dla dzieci na drutach-kursik na rowerze nad morzem nasiona oksydowanie Pavlova perła perła fancy piórkowy sweterek pled poduszka pompon ponczo prezent pulower ręczna robota rękodzieło rocznicowe candy różowy marmur różowy sweter rzemień skórzany serce skóra skrzat smacznego spódnica srebrne serduszko srebro srebro oksydowane srebro zmatowione sukienka swetry na drutach szal szalik szary agat szewron szydełkiem szydełkiem dla dzieci szydełkiem-kursik ścieg angielski ścieg podstawowy świąteczne dekoracje święta to i owo top na drutach tort Pawłowej transfer na materiale turkus turkus afrykański turmalin uszyte wakacje własne metki wspólne dzierganie i czytanie wydziergane na drutach wygrałam wymianka wypoczynek wyróżnienia wzory z innych źródeł z lnu i bawełny zabawa zabawka żakard życzenia

środa, 18 stycznia 2012

tym razem ♥ ♥ dwa szalone śpioszki

pierwszy śpioch w piżamie z niebieskimi spodniami




z poduszką w kształcie serca



♥ drugi śpioch w piżamie z czerwonymi spodniami




No i oczywiście poduszka pod pachą
Moje anioły śpioszki kochaja poduszki w kształcie cerca       ♥





                                                             Obaj rozbawieni









gdzie im tam do spania :)




                                                                                     ♥









To tyle na dzisiaj

Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem:)

W dalszym ciągu mam problemy z odwiedzinami u niektórych z Was
Może ktoś mi coś doradzi :)


Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :)



                                                                                     ♥




7 komentarzy:

  1. przepiękne:)
    takie w sam raz do przytulania:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, ten w czerwonych spodenkach zawladnal moim sercem, a jesli chodzi o blga to ja mam ten sam problem i nie moge zostawic komentarza u niektorych osob, nie mam pojecia dlaczego tak sie dziej, mam nadzieje ze szybko ten problem zostanie usuniety, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie z nich słodziaki tylko do podusi ich przytulić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zakochana w aniołach ale nie tylko z lnu i bawełny! ;)
    Śliczne tworzysz rzeczy z miłą chęcią będę zaglądała do Duszyczki, która tak jak ja zakochana jest w aniołach...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te anioły, odnalazła się Pani pięknie w tej sztuce, są wprost takie ciepłe, rzeczywiste, niebiańskie wręcz.
    Pozdrawiam i życzę dalszych inspiracji. Zapraszam też na moje pole, gdzie doszukuję się sama siebie, też trochę tworzę, psuję, zmieniam.
    http://agusiowe-pole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda i cudeńka masz na swoim pięknym blogu:)
    Marzy mi się taki lniany patron z białymi włosami:)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...