odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

niedziela, 12 sierpnia 2012

Miętowo mi......

       Witam
w moim świecie z lnu, bawełny i wełny  ♥ ♥ ♥


 Zapraszam do wspólnej zabawy :)))
Będziemy bawić się do 22 września, do godziny 18.00
W tym dniu moja córka zmienia stan cywilny :) 
Od godziny 18. 00 z minutami będzie żoną swego męża, a mego zięcia :))) 
Ja zostanę teściową. Mam nadzieję , dobrą teściową :)))
W tym też dniu zakończy się nasza zabawa:)

 

                                                                                                             
                                    MIĘTOWO    
                                                                                                         


Ślub córki, to dla mnie święto, wielkie święto :)
Zaprasza się rodzinę i przyjaciół aby razem z nimi świętować tę uroczystość :)
Częstuje się przybyłych smakołykami, dobrymi trunkami :)
Stąd moje zaproszenie do zabawy :)
Też chcę Cię ugościć najmilej, jak potrafię, poczęstować zdrowo i pachnąco :)

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Przygotowałam się do tego wspólnego świętowania :)))




 Nie, nie będą to jabłka, choć są pyszne i chętnie poczęstowałabym  nimi :)


Nie będzie to koper, choć pachnie, aż nos urywa :)


Będą to woreczki lniane z naszytym, wyhaftowanym na kanwie,  napisem "MIĘTA"




Ponieważ to wielka zabawa, bo wielkie święto, przygotuję cztery woreczki z haftem w czterech kolorach :)
Chodzi mi o to, aby zadowolić jak największą ilość osób :)))))))


  Napisy są w czterech kolorach : szary,  granatowy, zielony, brązowy


Będziesz uczestniczyć w powstawaniu prezentów :)
Dzisiaj są etykietki, za kilka dni będzie następna relacja :)
Do każdego prezentu woreczkowego będzie dołączona niespodzianka, 
o której dowiesz się pod koniec zabawy :)))
 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Zasady zabawy :

1. należy zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem. W komentarzu należy wpisać też kolor haftu, który chcecie otrzymać w przypadku wygranej ( szary , granatowy, zielony lub brązowy)
2. należy dołączyć mojego bloga do obserwowanych
3. w bocznym pasku u siebie wstawić poniższy , podlinkowany banerek



 4. miło mi będzie, jeśli dołączycie do grona moich obserwatorów :)

Po zakończeniu zabawy, podzielę zapisanych na cztery grupy, zgodnie z wybranym kolorem haftu i dokonam
"wyboru" szczęściarza :)))) 
Wyniki ogłoszę  po 22 września :))))

 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

To już koniec mojego miętowego posta :)

Zapraszam do wspólnej zabawy

Pozdrawiam Wszystkich bardzo, bardzo serdecznie :) 
 
 do następnego razu : )))
                            Kryska




86 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział :) Obserwuję już od jakiegoś czasu Twojego bloga. Banerek zaraz dodam a kolor jaki wybieram to szary. Pozdrawiam!

    www.ja-artystyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce do zabawy :) Wybieram kolor zielony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie,że się piszę,chcę być z Tobą w tak ważnym wydarzeniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Twojej córki i dla Ciebie przyszłej teściowej :) Ja oczywiście ustawiam się w kolejce do losowania. Poproszę o zielony kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i oczywiście ustawiam się w kolejce po prześliczny woreczek. Właściwie podobają mi się wszystkie kolory, wybrać któryś trzeba, więc wybieram zielony:-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, ja już się zachwycałam nad Twoimi woreczkami, dlatego z wielka przyjemnością stanę w kolejeczce po mięte w kolorze brązowym :D (moim ulubionym kolorze)

    wszystkiego dobrego dla młodych i oczywiście przyszłej teściowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwa Mama!
    No to ja się piszę na kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to mnie ..mile zreszą zaskoczyłaś....ustawiam się w kolejce po woreczek z zielonym nadrukiem bo to mój ulubiony kolor....
    Młodym życzę już na zapas wszystkiego naj naj ... a Ty się trzymaj dzielnie w tym radosnym dniu.. Krysiu co tam teściową .. najważniejsze ,że babcią będziesz najukochańszą jak przyjdzie pora czego Ci życze z całego serca.Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja też staję w kolejce po ten piękny woreczek i poproszę o kolorek granatowy:) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawa! Bardzo mi się podobają Twoje woreczki - zwłaszcza umiejętność haftu :) Stane w kolejce po brązowy napis :) A najwazniejsze to szczęscia dla Młodych i calej rodzinie i znajomym wspaniałej zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne prezenty przygotowałaś ...
    Oczywiście zapisuję na kolorek .... szary oczywiście :)))
    Buziaki przyszła teściowo ;):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa, chętnie się dołączę. Oczywiście wybieram kolor niebieski. Gratuluję Ci, ja zostałam teściową, mam nadzieję dobrą, 10 września zeszłego roku. Jeśli młodzi mają ochotę mogę zrobić im wizytówki, menu lub coś innego. Będzie to prezent od zakręconej blogowiczki. Trzymam kciuki aby wszystko się udało, ja po weselu mojej córki padłam jak pies Pluto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawię się i ja :-) Twój blog już obserwuję od jakiegoś czasu. . Młodej Parze życzę samych dobrych dni i duużo miłości - tym bardziej że sama biorę ślub już za trzy tygodnie! Jeśli dopisze mi szczęście i zostanę wylosowana, to poproszę o woreczek granatowy. Pozdrawiam i życze udanego wesela!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla teściowej!!!Gratulacje dla młodej Pary!!!!Poproszę o zielony kolorek:)pozdrowionka serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No i co ja mam zrobić? Nie będę odbierała szansy innym:)przeciez juz mam takie woreczki:) jeszcze raz bardzo Ci dziękuję:) ale pomysł na zabawę przedni:) Tego dnia co będziesz zostawała teściową i pozyskasz zięcia myślami będę z Tobą i Młodymi! Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Gratulacje! Ja jako już teściowa z pięcioletnim stażem :), również zgłaszam się do zabawy(kolor zielony)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całusy dla prawie teściowej.Trzymam kciuki za to by się wszystko udało w ten wielki dla Ciebie dzień.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję serdecznie. Uściskaj córcię. Bardzo spodobała mi się Twoja zabawa i ton i zasady. Widać, że przesympatyczna z Ciebie osóbka. To zwiększa Twoje szanse jako super-teściowej :)))) A że poczułam miętę i to w dodatku do koloru miętowego to zapisuję się na kolorek zielony i zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja po prostu życzę młodym dużo miłości :) Banerek wstawiam, ale przyjemności innym nie odbieram :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super woreczki, a że miętą zapachniało to i zielony się wybrało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne woreczki:-))) Wybieram granatowy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak kreatywna i radosna osoba nie może być złą teściową! Życzę wzruszającego ślubu, wesołego weseliska, a później wielu ciepłych rodzinnych chwil. Ja chętnie przygarnęłabym woreczek z zielonym haftem.
    A może znajdziesz czas na zabawę u mnie http://mamaniatu.blogspot.com/search?updated-max=2012-08-09T07:25:00-07:00&max-results=1&start=1&by-date=false

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. cięzko sie zapisać jak na kolor nie można się zdecydować:) ale decyzja już zapadła po godzinnych rozmyslaniach, jesli wygram to w pierwszej kolejności interesuje mnie brąz a w drugiej zielony, choc i do pozostałych także nic nie mam:) Ineresuje mnie czy w związku z tak podniosłym wydarzeniem powstanie para aniołków pod tytułem Państwo Młodzi...

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja córka wyszła za mąż 2 lata temu więc trzymam za Ciebie Teściowo kciuki, a i Młodej Parze życzę dużo szczęścia.
    A kolor hafciku to zieleń
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia dla teściowej -ach mięta no to zielony ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja stanę w tej długaśnej kolejce :) Lubię szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Leżę już obok Ciebie i czekam -a nuż dostanę zielony?

    OdpowiedzUsuń
  28. jak tu ciasno=)ale i tak się zmieszczę=)wybieram szary i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się chętnie zapiszę na Brązowy. Życzę udanej zabawy na weselu :) A Parze Młodej dużo szczęścia i radości z każdego spędzonego wspólnie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja poprosze kolorek zielony, bo to moj kolor ulubiony ...hafty przepiekne ... a co do jabuszek to bardzo ale to bardzo tesknie jeden ze smakow dziecinstwa :)
    a jako nowo upieczonej tesciowej zycze cierpliwosci i spokoju...
    a noworzencom milosci , milosci i jeszcze raz szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Krysiu!
    bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba ale mam prośbę gdzie można dostać lub kupić ten wzorek z niebieskim aniołkiem lub chętnie wymienię się z Tobą na inny.
    Pozdrawiam serdecznie mila !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się ustawiam po granatowy. Byłby ładny kontrast z moją zieloną kuchnią... A Twojego bloga już od dawna obserwuję :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja - teściowa z doświadczeniem, dołączam do zabawy. Lubię zieleń, ale do kuchni bardziej pasuje mi brązowy - a zatem wybieram brąz.
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaje, by pooglądać bloga.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się ustawię do kolejki po cudowny granatowy woreczek . Gratulacje dla córki i powodzenia dla Ciebie , aby twój zięć nie chciał ci nic zrobić - znając historie z kawałów . : D http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dla Teściowej, życzenia szczęścia dla Młodych, a ja ustawiam się po woreczek z haftem granatowym.

    OdpowiedzUsuń
  36. Po takie cuda aż miło się ustawiać w kolejce :) Moim wybrańcem jest szary.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam po raz pierwszy. Masz niezmiernie urokliwy blog. Gratuluję :)

    To ja się też zapisuję. Wybieram kolor zielony (i liczę po cichutku na wygraną).
    Najwspanialsze życzenia dla Młodej Pary i oczywiście dla Teściowej. Trzymam kciuki :)

    Zapraszam również do siebie, będzie mi miło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja tez ustawiam się w ogonku ;)
    ja wybieram kolor zielony ;)
    obserwatorem jestem juz chwilkę ;)
    pozdrawiam cieplo

    ps pkt 2 z listy do spełnienia w zasadzie konsumuje pkt 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz, że może masz rację ? chociaż punkt 2 może mówić o zamieszczeniu mojego bloga na bocznym pasku u siebie :)czyli można obserwować mojego bloga, a nie należeć do grona obserwatorów:))))Co Ty na to?
    Przy następnej zabawie pomyślę:)dzięki za zwrócenie uwagi, pozdrawiam i już Cię wpisuję w kolejkę po zielony woreczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. No ja cie kręcę: TEŚCIOWĄ!!! W takim razie wybieram szary:))))
    Buziak
    M.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne te twoje hafty....))))Lubię kolor brązowy. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Gorąco pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli mięta , to zieleń;-)
    Ładnie proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się do zabawy
    wybieram kolor brązowy
    pozdrawiam
    zapraszam do siebie
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja chętnie dołączam do zabawy :) Wybieram kolor brązowy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na wstepie prosze przyjac moje gratulacje i zyczenia wszystkiego co dobre dla nowozencow !
    Z mila checia dolaczam sie do zabawy ... dolaczylam sie do witryny i obserwuje jako :Mlle Sarah
    Wszystkie woreczki sa cudne i nie bede wybrzydzac co do koloru ...poprosze o woreczek w obojetnie jakim kolorze,a bede w niebowzieta !
    moj adres mail : b.lasara@yahoo.fr
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. super pomysł to ja szary poproszę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę o losowo wybrany kolor, jest śliczny i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. PASUJE MIO BRĄZOWY I ZIELONY:))))...A WIESZ JA 21 MA ROCZNICĘ,MOI ZNAJOMI 22...WRZESIEŃ TO CUDNY CZAS NA SLUBY:))-WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA MŁODYCH!!

    OdpowiedzUsuń
  50. AAAA...A MOI RODZICE TEZ WRZESNIOWI...HIHIHI

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam miętę i tą świeżą i tą suszoną i tą która jest między dwojgiem ludzi. Ustawiam się więc w tym długim ogonku i oczywiście wybieram kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję za zaproszenie :)
    Z miłą chęcią ustawiam się w kolejeczce.Ja wybieram kolor szary :)
    Będziesz dobrą teściową - jestem tego pewna.
    My również pobieraliśmy się we wrześniu. Dokładnie cztery lata temu :)
    Dzisiaj mamy rocznicę:)
    To był jeden z moich najwspanialszych dni w życiu.
    Życzę tego samego Twoim dzieciaczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O mało nie przegapiłam przez te moje kłopoty z łącznością:))Zapisuję się,jasne, i w razie gdyby mi się poszczęściło poproszę o szary.Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak to się stało, że mi to uciekło??? Poproszę granatowy jakby co... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. super zgłaszam się ! ozzywiście obseruje kolorek każdy fajny :***

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też się zapisuje :)

    granatowy wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  57. z ogromna checia sie zapisuje ;]

    grantowy jest superowy :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wybieram kolor BRĄZOWY.
    Link do candy dodałam w notatce: http://art-monique.blogspot.com/2012/09/kilka-rozdan-cz-ii.html

    Obserwuję jako: Monique
    e-mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje!!!
    ja też się zapisuje :)

    zdecydowanie zielony wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  60. brązowy :)
    Piękne hafty, a mięta juz ususzona czeka na domek :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce... ja też kiedyś i to chyba już w niedalekiej przyszłości będę teściową:) Wybieram mój ulubiony kolor-zielony...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się :)
    zaobserwowałam i wstawiłam baner na moim blogu :)
    wybieram kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zazdroszczę talentu i gratuluję pięknych rękodzielniczych wytworów. Ustawiam się w kolejeczce, bo kusisz strasznie. ^^ Moje serducho podbił granat. Obserwuję blog jako Ana, mam baner w pasku bocznym na http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...