odwiedziło mnie

etykiety

agat amazonit anioł babcine kwadraty beret bezrękawnik biżuteria bluzka bluzka z krótkim rękawem błogie lenistwo bransoletka bransoletki brioche bursztyn Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki chevron chusta CPDPS Cukiernia pod amorem czapka czapka i komin dekoracje dla dzieci dodatki entrelak filcowanie na sucho fluoryt girlanda golf groszek pachnący haft krzyżykowy haft płaski handmade i-cord jesień k ♥ studio handmade kamienie ozdobne kołowiec komin komplet zimowy królik krótka historia kwiaty lace lapis lazuli liliowce malabrigo Małgorzata Gutowska Adamczyk marmur melanż minerały mitenki moja wieś moje candy moje miasto monogramy mój ogród mój pies muszla szara na drutach na drutach dla dzieci na drutach-kursik na rowerze nad morzem nasiona oksydowanie Pavlova perła perła fancy piórkowy sweterek pled poduszka pompon ponczo prezent pulower ręczna robota rękodzieło rocznicowe candy różowy marmur różowy sweter rzemień skórzany serce skóra skrzat smacznego spódnica srebrne serduszko srebro srebro oksydowane srebro zmatowione sukienka swetry na drutach szal szalik szary agat szewron szydełkiem szydełkiem dla dzieci szydełkiem-kursik ścieg angielski ścieg podstawowy świąteczne dekoracje święta to i owo top na drutach tort Pawłowej transfer na materiale turkus turkus afrykański turmalin uszyte wakacje własne metki wspólne dzierganie i czytanie wydziergane na drutach wygrałam wymianka wypoczynek wyróżnienia wzory z innych źródeł z lnu i bawełny zabawa zabawka żakard życzenia

czwartek, 2 lutego 2012

♥ BRĄZ I CHABER

♥ nowy anioł w brązach i chabrach




z metką



a tak prezentuje się w całości















To tyle na dzisiaj

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami

witam serdecznie nowych gości

ZAPRASZAM NA CANDY :)

Pozdrawiam i  zapraszam niebawem :)



15 komentarzy:

  1. Supcio ma tą spódniczkę z tyłu na wiązanie, a pomysł z metką rewelacyjny.
    Gumeczki niebieskie na warkoczach też są super.Pozdrawiam gorąco z bardzo zimnych Bieszczad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba mimo mojej miłości do bieli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Kolory rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jej w tym chabrowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Como siempre tus muñecos Tilda son estupendos, muy dulces y bonitos. Un besito.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba ta Isia Strojnisia;)Sliczne polaczenie kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w moich ulubionych kolorach:)
    piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Jaka ona śliczna, cudo :)
    Jestem wielbicielką tildodych panienek, może kiedyś pokuszę się o uszycie podobnej... marzenie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ta panienka skromna i dobrze wychowana a przy tym śliczna.Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ona piękna w tych kolorach...cudowna!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ślicznotka! prześwietny anioł, kolory cudowne, te warkoczyki sa oszałamiające, jestes perfekcyjna w tym co robisz, mozna tylko podziwiać! i ta metka... napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
  12. ten duet kolorystyczny jest de best:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna
    piękne kolory i fajnie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta jest "boska" w tych niebieskosciach i brazach :) No i te koronkowe majtasy hmmmm...super wyszla:)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...