odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 12 stycznia 2013

IMPULS SPOWODOWAŁ.........................

..................że stałam się właścicielką tej biżuterii.

Troszkę tylko ją przerobiłam.  Brązowe rzemyki  zmieniłam na czarne.
Kiedy robiłam dzisiaj zdjęcia, przypomniała mi się anegdota, której autorką jest moja koleżanka Ula.
Rzeczona Ula ( rozmiar wtedy 42) weszła do sklepu i zaczęła  rozglądać się za sukienką. W oko wpadła jej jedna z sukienek. Wisiała na manekinie, ozdobiona stosownymi koralami. Ula stwierdziła głośno, zerknąwszy na metkę, że rozmiar 38 jest na nią  za mały, że na pewno w tę sukienkę się nie zmieści. Podeszła do niej bardzo, bardzo uprzejma ekspedientka i zaczęła zapewniać, że na pewno sukienka  będzie dobra, że koleżanka ma wspaniałą figurę, że trzeba koniecznie przymierzyć itd, itp
Na to,moja bardzo dowcipna Ula, stwierdziła:
".....Kochana, gdybym nosiła 38, to chodziłabym w samych koralach.."
Za każdym razem, kiedy przypominam sobie tę anegdotkę, wybucham śmiechem :))))))))
                   
Ponieważ ja też nie noszę już 38, postanowiłam dorobić do tej biżuterii sukienkę
                   

                   


 
Dzisiaj inauguracja
Powędruję w tym zestawia na imieniny do E.....
                   
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)
kryska  ♥                   





60 komentarzy:

  1. Kochana mój rozmiar, ale chcę jedno i drugie.Podoba mi się całość pozdrawiam Dusia [sukienka świetna to łączenie kolorków debest ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik świetnie się komponuję z sukienką bardzo mi się ten zestaw podoba :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wszystko się komponuję - naszyjnik i sukieneczka piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet wyszedł super ...Ja tez już nie chodzę w samych koralach....hi...hi... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw wizytowy. Na pewno padną zazdrosne spojrzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taka bizuterie, sukienecza piekna I calosc prezentuje sie super, milego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. He, he, anegdota przednia:))), a sukienka nie mniej. Ja już też w samych koralach raczej nie, ale w takich....hmmm....kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysko, ależ piękna ta dzianinowa sukienka! Pięknie szara...! Korale bardzo pomysłowe a historia z Ulą suuuper!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta biżuteria, to "dziubeka". Choć usłyszałam o niej dopiero w sklepie, to podobno jest już dobrze znana na rynku:)

      Usuń
  9. Żeby zrobić taką sukienkę trzeba poświęcić mnóstwo czasu. Kiedy Ty to robisz. Swoją drogą cudny komplet. Jestem ciekawa jak wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już emerytką jestem, a wnuków jeszcze nie mam, więc wyrabiam się na zakrętach bez problemu:)Tę sukienkę dziergałam ok. 7 dni, po kilka godzin dziennie:)

      Usuń
  10. Krysko piękna sukienka na tą zimę ,która przyszła.Anegdota warta zapamiętania,może rozbroić każdego.Biżuteria tworzy z suknią wspaniałą całość,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba też bym tą Ulę polubiła :PPP
    Śliczna sukieneczka :) Na pewno będziesz w niej świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ma na swoim kącie jeszcze wieeeeeele:)może będzie kiedyś znowu okazja, by przytoczyć, zacytować Ulę:)

      Usuń
  12. Ło matko ja mam rozmiar 36!!! To w czym ja mam chodzić:)))
    Sukienusia w moich kolorkach:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby tak logicznie, to nawet bez korali, Haniu :))))hi, hi, hi

      Usuń
    2. w klipsach...albo kolczykach..hihihih

      Usuń
  13. Zarówno sukienka jak i naszyjnik są śliczne, ale razem wyglądają absolutnie fantastycznie!!! Już poprzednia, dziecięca sukienka w szarościach, szalenie mi się podobała, ale wersja dla dorosłych, z tak idealnie dobranym dodatkiem, mnie po prostu powala:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria świetna, ale to co do niej stworzyłaś to istne dzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna anegdota...a sukienka urocza...bardzo mi sie podoba...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się sukienka podoba, zresztą biżuteria i anegdotka też :))) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anegtota świetna, sukienka takoż. Z koralami tworzą doskonały komplet i wyglądają razem na rozmiar 38.

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw stworzyłas idealny! korale sa doskonałym dopełenieniem dla sukienki. a pazurki jaki będą miały kolorek? anegdota bardzo fajna, każdy ma jakąś taka historię, która rozśmiesza do łez:) udanej imprezki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękno w prostocie i naszyjnik idealnie się z sukienką komponuje. Rewelacyjny zestaw. Anegdota świetna, prychając śmiechem oplułam monitor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna anegdotka :))
    Sukienka świetna ,wspaniale pasuje do niej naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  21. alee sie usmialam :) Nie zapomne i zapewne wykorzystam powiedzonko dla mnie nowe :) Sukienka wyszla rewelacyjnie :) Caly komplecik suuper :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. :)))) Super anegdota !!
    Korale piękne ... sukienka super i szara, no Kochana w takim zestawie oczarujesz towarzystwo :)
    Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba bomba, czyli śliczne rzeczy dwie :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. No to w czym wyjść jedno kusi - drugie nęci - rozmiar 40/42 :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Dążę do tego, żeby znowu w samych koralach... ale póki co, jeszcze potrzebuję ubrania ;) Już dawno nie chodziłam w sukience, a Twoja taka ... zachęcająca :). Ciekawy pomysł, żeby zaczynać od biżuterii, może być rewelacyjną inspiracją! Świetny zestaw, Krysiu. :)))) Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  26. powiem tak skoro Ty nie nosisz rozmiaru 38, a sukienka wygląda tak kusząco i świetnie to nawet nie pytam o rozmiar bo widać jest bliski tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wygląda i choć sama raczej nie przepadam za sukienkami Twoją z chęcią bym założyła:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ha ha ha, ubawiłam się podczas czytania Twojego wpisu :)) Ja noszę taki rozmiar, że ani korale, ani sukienka nie pomogą ;) Ale Ty na pewno będziesz prezentować się pięknie w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super elegancka ozdoba, do tak pięknego zestawu! Przyjemnego noszenia całości!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zabieram biżuterie i sukienkę....super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Hihihi... ale się uśmiałam, tym bardziej że ja właśnie noszę 38 ;P
    Sukienka jest prześliczna a biżuteria dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piekny duet..moje kolorki..a bizutka idealna:))))chętnie sama bym taka sobie sprawiła:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie połączyłaś odcienie szarości.Biżuteria dobrana idealnie.Byłaś z pewnoscią gwiazdą wieczoru:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. a korale piękne i jak ulał pasują do tego szarego cuda! pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale się uśmiałam!!!! Super poczucie humoru ma twoja przyjaciółka :-)
    A korale i sukienka - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  36. Suknia wyszła Ci świetnie, a w połączeniu z tą biżuterią wygląda bardzo stylowo i wieczorowo :)))
    Świetna ta opowieść koleżanki...
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak - ta magiczna 38-ka :D ja jak na razie potrzebowałabym duużo korali coby się zamaskować :D podziwiam poczucie humoru przyjaciółki :D
    A i rzecz jasna sukienkę, bo wyszła ślicznie, a wisior tylko uwydatnia jej piękno!
    Pozdrawiam Cię, Kryska

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...