odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 25 stycznia 2013

POCZĄTEK METAMORFOZY......

Na wstępie pragnę podziękować, z całego serca, za cudowne życzenia urodzinowe :))))))
Przeczytałam uważnie wszystkie wpisy:)
DZIĘKUJĘ          
Rozpoczęłam urządzanie pokoju/pracowni.
Będzie to proces dość powolny, bo wszystko chcę zrobić sama, a to wymaga czasu.
Wczoraj powyciągałam ze strychu mebelki. Każdy z innej parafii, ale postaram się połączyć je w jedną całość, dopasować do siebie. Uwielbiam takie wyzwania.
Zapraszam na spacer po moim pokoju :)
Na lewo od wejścia regalik, jeszcze z rupieciami poprzedniej właścicielki.
Po prawej fotel-prezent, który już pokazywałam.
W tym kąciku będę przyjmować moje koleżanki.Pogaduszki, herbatka, kawka i te sprawy :)
Obok regał na moje szpargały
Po lewej drzwi na stryszek, który mieści skarby moich wszystkich dzieci.
Moja Em w karnawałowym " fiu bzdziu"
Tu będę odpoczywać po ciężkiej pracy, czytać, lenić się, dumać o niebieskich migdałach :)
Ten stolik ma jeszcze lustro w pakiecie, ale zostało wyniesione na stryszek. Postawiłam na nim zdjęcia dzieci.
Na dole siedzi misiek mojej córki, który ma już 27 lat oraz mój pierwszy królik
To biurko wczoraj rozpadło  się na części pierwsze. Muszę użyć kleju do mebli. W moim domu  ja jestem ta techniczna :)
Będę przy nim robić wykroje, szyć na maszynie, gapić się przez okno.
Przez to okno widzę miejsce, gdzie stał dom rodzinny mojego ojca. Po domu nie ma już śladu, ale rośnie jeszcze orzech mojej babci. Z części cegieł tego domu wybudowaliśmy garaż. Mój M każdą cegiełkę czyścił własnoręcznie ze starej zaprawy.
Stare dzieje          
Muszę jeszcze podumać nad nazwą mojego kącika.
Tymczasem kończę, pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)
                           kryska          









34 komentarze:

  1. Twoja pracownia zapowiada się pięknie. Zazdroszczę takiego miejsca. Czekam za niecierpliwością na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychylam się do życzeń i z niecierpliwością czekam na efekty tej metamorfozy - już zapowiada się cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zapowiada Twoja pracownia, nie mogę doczekać się dalszych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu wspaniale że będziesz miała swój kącik....Widzę ze meble zgromadzone...to podstawa. No imasz duży manekin , nie jak ja liliputa...hi...hi...Czekam na kolejne kroki ....Buziaki pa..

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko! Jak Ci zazdroszczę takiego wyzwania! Już kombinowałam, jakby tu klatkę schodową przerobić na pokoik, ale nie da rady:)))
    Trzymam kciuki za efekt końcowy, ale pokazuj etapami, koniecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) Taki naprawdę własny kąt :) Potrzebowałabym takiego żeby mógł być tam mój nieład :P A tak to wszystko leży w salonie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Już teraz wygląda świetnie! Nawet nie wiesz jak bardzo brakuje mi takiego pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny pokoik, a będzie jeszcze pieknie, ja to wiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne miejsce odziedziczyłaś hihi ;) Super jest móc coś tworzyć i spoglądać przez okno ...podoba mi się regalik oj i zazdroszczę stoliczków :))) Zapowiada się uroczo i twórczo :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. SWIETNE MIEJSCE SIE SZYKUJE:)))...NO I ZAZDRASZCZAM METRAŻU...BO MÓJ QRNIK TO MALEŃSTWOOOOO:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się zagospodarujesz - usiądziesz to dopiero zobaczyć jakie to cudne uczucie ... mój ci on jest ...Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysko gotujesz sobie piękne królestwo,już widzę co za cudeńka wyczarujesz na nowym miejscu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzę i mocno zazdraszczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie przemeblowania, udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kryska z ta podłogą jest coś nie tak, jakaś krzywa czy co:-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy Ty wiesz że teraz pół blogowego świata będzie czekało na cdn...?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny czas przed Tobą .... :))
    buziaki i udanego weekenedu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda.Ja uwielbiam coś zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę Ci zazdroszczę. Nie mam takiego miejsca, a bardzo mi się marzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też już bym się tam wprowadziła nawet bez żadnych zmian. I to właśnie lubię w domach, jak trzeba to się rozciągają na takie właśnie miejsca, w bloku... szkoda gadać. Pozdrawiam i czekam na efekty Twojej pracy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja Ci zazdroszczę tego miejsca. Pięknie sobie urządziłaś pracownie. Nic tyko tworzyć i tworzyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam przyznałam ci wyróżnienie. Do pobrania tutaj:
    http://odranadowieczora.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawie się zapowiada i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy. Ja marzę o swoim kąciku do pracy ale niestety na paru metrach kwadratowych w bloku nie mam szans.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam pomysł na nazwę STUDIO K (ewentualnie STUDIO CH)i wszystko wiadomo!
    Powstanie wspaniałe pomieszczenie, tego jestem pewna, masz śliczne łóżko wypoczynkowe:)i ten regał jest cudowny, czasem przeszukuje aukcje w poszukiwaniu takiego włażnie z koroną!
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  25. zupełnie zapomniałam dopisać, że jesteś jedyną blogerką, która nas tak często raczy zmianą banerka i kolorków, fajne to jest:), pa

    OdpowiedzUsuń
  26. .... A ja widzę wszystko w blado, biało ,gołębich kolorach z piękną, ogromniastą ,powłóczystą firaną w oknie z ogromna falbaną aż po drzwi :)),,,, i koniecznie stojak - manekin w starym płóciennym pokrowcu , gdzieś w kącie, na którym zawieszony jest romantyczny babciny kapelusz z wygryzioną dziurą w rondzie i starymi angielskimi różami przy boku ...ach jak Tobie zazdroszczę dziewczyno :))) .... mam nadzieję że tak za pięć latek też się zbiorę w sobie i zagospodaruje moje małe atelier ,,jak będę w pobliżu, kiedyś tam ,tam tara tam :)))to jak mnie nie zaprosisz to się wproszę :))a tymczasem działaj POWODZENIA I bez dobrego wina ani rusz :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Już widzę te kawki i koleżanki-słodkie miejsce.Teraz będaiesz miała mnóstwo pomysłów i mozliwośc ich realizacji!Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł masz świetny, powodzenia w realizacji, będzie cudnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie mieć taką pracownię:) Ja swoją mam na poddaszu, więc do odpoczynku, blogowania i dziergania jest idealna, ale z innymi rękodziełami (dekupaż, klejenie, malowanie) muszę przenosić się na dół, do kuchni, skąd mam blisko do wody... Wiec i tak swoje rzeczy mam porozkładane po całym domu...

    Hmm... mój dom - moja pracownia;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka pracownia i z takim widokiem to marzenie wielu z nas. Będziemy wirtualnie wpadać do Ciebie na pogawędki, siadać w darowanym fotelu i wyglądać przez okno...

    OdpowiedzUsuń
  31. Krysko, tak Ci pozazdrościłam, że też pokoik córki przeznaczę na swoje STUDIO! :))))) Dobry pomysł mieć takie królestwo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...