odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 9 stycznia 2013

ZAGOSPODAROWUJĘ.......


końcówki włóczek                    
Powstała szara sukienka z torebką.
 Jakiś czas temu zrobiłam już podobną.
Karczek szaro / biało /  czarny.
Ozdobne guziki z masy plastikowej - szare
Dla młodej damy w sam raz  
                   
Z tyłu prezentuje się tak
DOSTĘPNA OD ZARAZ :)
 zapraszam:)

                                      kryska                    


24 komentarze:

  1. Śliczna i w szarosciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być i sukienka i tunika. Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna! no w życiu nie widziałam tylu resztek:)mam tez cały czas w głowie wykonanay przez Ciebie biały komplet, który ogrzewa teraz Twoje ciałko zimą. Był bardzo ładny i zapadł w pamięć! Ale ta sukienka bez warkoczy a ze ślicznym guzikiem i torebka robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienusia. Nie ma jak dobry pomysł na resztki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, fajna:)) bardzo mi sie podoba,pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Zwłaszcza z tą torebeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, ale ja się w to cudo nie zmieszczę:(((
    Kiedyś takie swetry robiłam z kolorowych końcówek:)) Fajnie połączyłaś kolorowy karczek z szarością dołu:)))Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka :) bardzo fajnie wygląda w komplecie z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja jestem pod wrażeniem !!! Mi czapka dla lalki zajęła całe popołudnie, a Ty takie cuda mi tu pokazujesz !!! Śliczna jest ! Oj jak by moja Zosia w takiej ślicznie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. grunt to dobry pomysł na zagospodarowanie resztek! Swietny efekt! o moim ulubionym kolorze nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, chętnie coś podobnego wydziergałabym dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie mam dziewczynki ....bardzo fajna ...pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor! Szkoda, że nie jestem juz małą dziewczynką...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i torebka słodycz :)ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet. Jeszcze tylko koszulka, rajstopki, buciki i myk... na wiosenny spacerek. Aż szkoda, że mam w domu samych samców, a i sama - no cóż rozmiar to raczej nie mój :D
    Ściskam mocno,

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja!
    Kolory są zupełnie "moje".
    Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tego czerwone rajstopki i golfik. Tak to widzę. Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Supcio do tego założyłabym ciemnoszare rajtuzki lub czarne i normalnie miodzio.
    Ale z Tobą wnucie będą miały dobrze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. i pomyśleć, że to z resztek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zagospodarowane resztki. Piękny komplecik powstał.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...