odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 17 stycznia 2013

FOTEL w roli głównej


                         
Dostałam w prezencie FOTEL. Od koleżanki. Jest bardzo wygodny. Można się w nim zatopić i poczytać, podziergać, poleniuchować no i zwyczajnie podrzemać...hi, hi, hi .....
Fotel stanął w pokoju, w którym mieszkała moja córka, świeżo upieczona mężatka:)  Z początkiem nowego roku zaczęłam  tworzyć tam swój mały, prywatny świat. Pracownię, garderobę, miejsce, gdzie będę realizować swoje pomysły, gdzie usiądę z filiżanką kawy i posłucham muzyki, pogadam od serca z przyjaciółką i czasami pozwolę wejść mojemu M :)))))))
To będzie BARDZO kolorowy świat  ♥                           
Zaczynam dość ostrożnie, ale mam nadzieję rozwinąć się, oj, rozwinąć!
Pomysły kłębią się w mojej głowie                           

 Energia zaczyna mnie rozpierać. Dwa razy w tygodniu chodzę na basen. 
Pływam 45 minut non stop ORAZ 10 minut BICZUJĘ się :)  
 ♥                         
Czuję się jak nowo narodzona. ZACHĘCAM :))))) POLECAM :)))))
                           
DZISIAJ
pozdrawiam, dziękuję za miłe słowa
zapraszam ponownie
                    kryska                          

59 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tej energii i zbieram się na rower może tez mi wróci wena, bo pięknie świeci słońce. Twoje kolorki już mnie natchnęły mam nadziję, że wrócę z głową pełną pomysłów i kolorów :) Serdecznie pozdrawiam i czekam na efekt końcowy, moja sterktka z kwadratami przyrasta bardzo powoli:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi dzień dziubdziam i mam ich 21:)jak tak dalej pójdzie,to skończę zakilka dni:) OBY!

      Usuń
  2. Ale fajnie, że w kolorkach... też marzą mi się barwy... ja mam nadzieję, że na moim stole zakwitnie łąka... chociaż jakoś średnio mi idzie. Na razie co nieco lnem owinęłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie pięknie :) Jak zawsze:)Twoje kwiaty na meblach przyprawiają mnie o bicie serca)

      Usuń
  3. mnóstwo masz energii:-) piekne kolory w tych kwadratach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż miło przeczytać taki radosny wpis! Zapowiada się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa jestem tych nowych pomysłów. Taki własny kącik to azyl godny pozazdroszczenia. Ja nie mam czasu na basen ale dużo biegam ze słuchawkami na uszach przy rytmach fajnej muzyki- wracam do domu wypoczęta. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cudowny sposób rekreacji, trzymam kciuki za więcej:)

      Usuń
  6. W takim razie pozostaje zyczyć ci wszystkeigo najlepszego na...nowej drodze zycia:-) Trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję energii! I basenu dwa razy w tygodniu:) Ja mam problemy ze zmobilizowaniem się chociaż raz w tygodniu... Zwłaszcza, że teraz co chwilę jakiś wirus się do mnie dobiera. Zwalczam go skutecznie gorącym mlekiem z czosnkiem, ale basen, ze strachu przed przeziębieniem, coraz częściej odpuszczam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super!!!Ta Twoja energia wyłazi mi z laptopa i powoli mnie ogarnia:)))Też chodziłam na basen ale się z gołą głową wypuściłam do samochodu i bleeeeeee......
    Dzisiaj wzięłam tylko jeden dzień urlopu i planów meeeeega i bleeee:(......bleeee:(...bleeeee:(....Płoneły sadze w kominie i straż i te rzeczy i Teraz czytam Ciebie i się wygadałam:))))))
    No ja tak mam:D Pozdrowionka cieplutkie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już opanowane wszystko jak trzeba?:))))
      spokojnych dni:)

      Usuń
  9. Energia aż z ciebie tryska, zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  10. ojoj...a ja gnije z grypa i juz mnie nosi..Krysiu,,ten zestaw kolorków jest cudny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trafiłam kilka fajnych, kolorowych blogów:)tam dopiero się dzieje, ZDRÓWKA!!!!!

      Usuń
  11. Super Krysiu, że robisz sobie kącik....Będziesz zadowolona. Ja teraz doceniam, jestem szczęśliwa, że mam swoją "niciana dziurkę" . Wspaniale, że energia Cię rozpiera....może coś ciekawego wymyślisz co będzie można "odgapić"...Pływaj "rybko" może dopłyniesz na mazury..... Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedyny plus odejścia dzieci z domu - wolny do zagospodarowania pokój.Wiem coś o tym ...moja pracownia mieści się właśnie w byłym pokoju syna.U mnie może nie jest tak kolorowo jak u Ciebie będzie ...rosyłaj wszędzie swój nadmiar energii przyda się po przejściach wirusowych każdej z nas..Pozdrawiam E:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie nadmiar:) Dopiero ją chwytam, jak żagle wiatr:)

      Usuń
  13. Krys kolorki iście wiosenne .... tyle energii w Tobie, super :))
    Świetnie tak urządzić sobie swoje miejsce ...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj w basenowym klubie, ja także regularnie uczęszczam, tyle, że raz w tygodniu.Powodzenia w tworzeniu swojego robótkowego pokoiku, to ważne mieć wszystko pod ręką i błogi spokój do pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ważne, ważne:)Z biegiem czasu czuję, że cisza sprawia mi coraz większą przyjemność:)

      Usuń
  15. No, no moja droga kondycja Ci dopisuje. Fotelik uroczy, pokarz go trochę więcej. Zdradź mi co to za robaki na pierwszym zdjęciu. Domyślam się, że to jakiś szyfr do tych uroczych kwadracików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to wzór. Jeśli jesteś zainteresowana, to wytłumaczę i okażę następnym razem:)

      Usuń
  16. Już jestem ciekawa co stworzysz. Zazdroszczę basenu. Trzymaj się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana,to trzymasz formę jak tu widzę.Pomysł stworzenia kobiecego pokoju- pracowni jest super, taki mały azyl.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale energetyczny post i jaki kolorowy. Podziwiam Twój sportowy zapał!
    Bardzo jestem ciekawa jak ten pokój będzie wyglądał gdy dopracujesz wszystkie szczegóły. W każdym razie jak na dzis to czuć u Ciebie wiosnę i chyba nie tylko w poście ale i w sercu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całyrok staram się mieć wiosnę w sercu:) ale różnie to bywa:)

      Usuń
  19. Ale Ci świetnie...moja córka ma 6 lat-kurcze zanim się wyprowadzi...umrę ze starości;)hahahah...piękny fotel - cudne kwadraty...jessssus jak ja Ci zazdroszczę...tej perspektywy...tej energii...cudownie,ze to wszystko masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy kij ma dwa końce. Czasem chciałabym, żeby moje dzieci miały po kolka lat:)Jeśli chodzi o Twoją córkę, to ciesz się z każdego dnia spędzonego z nią:) Czas tak szybko leci.

      Usuń
  20. Dobrze, że to bicze wodne. Matko!Na pewno wodne? Krysko?
    A ja nie mam kącika z odzysku po córce, bo go Jasiek sobie wziął i zrobił z niego pokój kota, buuuuu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam do domu z basenu. Były bicze, fajne wodne bicze, na pewno wodne :))))!!!!Tego jeszcze nie było!!!!Kącik kota, rozumiem, ale zaraz cały pokój!!!!A może Ty Tygrysa karmisz?????

      Usuń
  21. oj mi też się marzy robótkowy pokój:)zazdroszczę ci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdyby nie codzienna dawka ruchu,nie wyobrażam sobie swojego bytu:)))Głównie obecnie, maszerowanie z kijkami.
    A kącik robótkowy to najwspanialszy azyl.
    Fotel w takim kąciku jest niezbędny.A Twój jest bardzo ładny.
    Moc serdeczności posyła ta, której już nie tylko dzieci ale wnuczki zbyt szybko dorastają:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za szybko umyka nam czas, zdecydowania!!!!!!

      Usuń
  23. I tak trzymaj - basen to fajna sprawa. Ja ze swoim berbeciem też staram się chodzić w miarę możliwości:)
    Taki pokoik to moje marzenie. Jakoś tak dziwnie tyle robótkowych rzeczy mi się nagromadziło, że nie wiem momentami gdzie się z tym podziać :D Jak na złość wszystko bardzo potrzebne :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam coraz więcej tych drobiazgów. Zamknę je w jednym pomieszczeniu i nikt ich nie zobaczy:)

      Usuń
  24. Gratuluje Ci Twojego kacika w domu :) I Suuper ,ze masz tyle pomyslow i energii w sobie :) Tak trzymaj :) Pozdrawiam Cie cieplutko :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. oj jak ja zazdroszczę Tobie tej energii:)))))))))))
    basen to dobra rzecz i jakie śliczne kwadraciki :)))

    ja planuję niedługo zrobić sobie poduchę z takich właśnie kolorowych kwadracików:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. a z tych kwadracików chyba zrobisz najpiękniejszy kocyk jaki widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuję te emocje, bo też mi się marzy taki swój kącik...

    OdpowiedzUsuń
  28. Krysiu w dniu Twoich urodzin każdy szczęścia Ci życzy. Korzystając z tej sposobności, życzę Ci szczęścia i pomyślności, by to o czym marzysz, się spełniło i to , co kochasz, przy Tobie było....Wspaniałej niedzieli pa....

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, ale ten fotel będzie OBŁĘDNY Krysiu.......
    No łezka się kręci w oku, ja też jak skończę pled przymierzam się do fotela :)))))
    Ale tego basenu zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie będzie typowy pokrowiec na fotel:) Fotel ma być jakby bazą kolorystyczną:)

      Usuń
  30. Oj jak i mi się taki pokoik marzy; tylko mój i moich szmatek.
    Fotelik zapowiada się niesamowicie, a co do basenu to ja wody się boję ale nie będę ukrywać że by mi się przydało troszkę ruchu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki zapowiadają się rewelacyjnie. Też mi się marzy własny kąt..

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bym chciała taki kącik dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obiecuję sobie stworzyć podobne królestwo w pokoju należącej wciąż jeszcze do mojej Córki, kiedy opuści dom i pójdzie drogą swą :) A kwadracik babciny mój ulubiony :) Też od dawna myślę o pledzie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...