odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 29 stycznia 2013

Zamówienie na CITO i nowy towar NA STRAGANIE

Witam            
Na jutro, cztery aniołki. Od rana szyję, wypycham, kroję, szyję..............   i   ............... zrobiłam sobie chwilę przerwy :)
Nie lubię działać tak w pośpiechu, bo mi to przestaje sprawiać przyjemność, ale raz na jakiś czas można polubić również pośpiech  :)
          
DOSTĘPNA OD ZARAZ

Sukienka / bezrękawnik


Długość całkowita - 52  cm
Na ramieniu zapięcie na dwa guziczki
Bukiecik kwiatków, to dwie broszki



         
To już wszystko na dzisiaj :)
Ślę serdeczne pozdrowienia i zapraszam niebawem :)))
                                              kryska          


24 komentarze:

  1. perszing z ciebie:))...ja w piatek szyłam jedną pannę...dla mojej brtanicy...i cały dzięń sie bujałam...najgorzej to z tymi ubrankami...a zachciało mi się halki,galotków,sweterka:))).....fajnie wygladaja te golasy:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. W pośpiechu to ja jednej rzeczy nie umiem zrobić, a co dopiero wykonać całe zamówienie:)))
    Podziwiam Twoją wytrwałość, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki "pospieszny" post a ja jakos tego pospiechu nie czuje.. gdy mi tu Stacey Kent spiewa ;-) Piekne rzeczy tworzysz :-D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają, te jak na razie manekiny, na fotelu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysko-Czarodziejko, nie mogę się doczekać kiedy je natchniesz życiem :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życzę w realizacji zamówienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę pośpiechu :P Dlatego też nie robię nic na zamówienie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ta sukieneczka jest tak śliczna i wypracowana, ze chyba nie robiłaś jej w pośpiechu:P
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pracuś z Ciebie podziwiam:) sukieneczka cudna!
    Pozdrawiam niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pracuś z Ciebie Kochana, super Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jakie ciuszki dla nich szykujesz? A chwilka przerwy dobrze zrobi każdemu:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, na widok sukienki szczęka mi opadła. Jakie ciekawe paski wymyśliłaś! No i kolory... fantastyczne połączenie.
    Bardzo jestem ciekawa, jak ubierzesz swoje aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponieważ dzisiaj jest już ten poranek aniołki pewnie gotowe.Ja tez nie lubię tak pracować pod presją czasu - wtedy dział prucia moim przyjacielem jest.Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu ta sukienka jest boska!!!:))) a aniołki to moje marzenie... wyglądają świetnie, a jak będą w ubrankach to już w ogóle:) dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiecka fajna a dziewczyny na aniołki rasowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w pośpiechu też nie lubię ,wtedy nic mi nie wychodzi tak jak powinno :)Fajne golaski i sliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczna sukienka!!!:)) ja też nie lubię działać w pośpiechu i na zamówienie...uwielbiam gdy sama mam ochotę a nie gdy mnie coś zmusza:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię za cierpliwość z tymi nogami , rękami to wszystko jet takie pracochłonne...Sukieneczka śliczna szkoda, że nie mam dziewczynki...Pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  19. Śmieszne golaski :O)) Sukieneczka prześliczna!
    Dziękuję Krysiu że jesteś :o)))

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo ciekawa końcowego efektu!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to jenak jak złapiesz druty to jesteś na sukces skazana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka!
    Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...