odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 6 października 2015

poniedziałkowy wieczór z perłami


zaowocaował tymi oto dwiema bransoletkami.
Trochę się nalutowałam, ale ja bardzo lubię lutować, zważywszy, że na początku wcale mi to nie szło, bardzo nie szło, ale ja uparta jestem.
Przy tworzeniu tej bransoletki zrządził kompletny przypadek. Otóż w woreczku leżały przecięte, rozgięte ogniwka i kulki. Jedna z nich nanizała się na srebrne ogniwko. Zauważyłam to i pomyślałam.........dlaczego nie! Tak powstał łańcuszek z kulkowymi ogniwkami. Kiedyś spróbuję nanizać na ogniwko kamień. Będzie to trudne, bo temperatura topnienia kamieni jest zdecydowanie niższa iż srebra, ale .....dla chcącego nic trudnego.


Druga bransoletka siedziała już w mojej głowie od dawna, aż doczekała się realizacji. Podwójne ogniwka łańcuszka, to też  trochę z konieczniści, bo został mi cienki drut i stwierdziłam, że może być za delikatny (wizualnie) pojedynczo. No i jest podwójny i bardzo jestem z tego pomysłu zadowolona.


Srebro w obu bransoletkach jest oksydowane ( Oksydowanie – proces pokrywania powierzchni metali cienką warstwą ich tlenków  - Wikipedia i polerowane. 
Perełki małe, to oliwki nieregularne 4/6mm
Duża perła 16/10mm
Obie bransoletki będą dostępne wieczorem TU
albo od zaraz u mnie ( bez marży )
Zapraszam 



 ........ to już na dzisiaj  wszystko ...........  
  ........pozdrawiam .......... i .............. do miłego :) 





                                                                      ........ Kryska  ♥ 


7 komentarzy:

  1. Twój upór wydaje coraz piękniejsze owoce - bransoletki są piękne. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś taka uparta! Nie wiedziałam, że jak sie lutuje to powstaja takie arcydziela. Obie bransoletki sa przepiękne. Coś czuję, że w tym roku Gwiazdor będzie sypał biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Robią wrażenie. Podwójne ogniwka bardzo ładnie wyglądają. Faktycznie pojedyncze mogłyby być w tym przypadku za delikatne.
    Pozdrawiam, marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Trudno zdecydować, która bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te perełki w srebrze. Teraz to dla mnie nieodpowiednia pora na takie zakupy, ale może starczy Ci jeszcze pasji w przyszłym roku (a mi zasobów), bo kroi mi się taka fajna okazja...

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...