odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 12 października 2016

czapki dwie wydziergałam


Jedna taka


druga taka


Obie z włóczki Big Delight i włóczki Medio Lana Grossa
wzór chevron
projekt k ♥studio handmade 
Druty  5 mm
Nabrałam 72 oczka
Motyw 4 x 18 oczek

/I\ IIIIIIIOIOIIIIIII ..........motyw
/I\ - trzy oczka razem
I - oczko prawe
O - narzut
Na poczatek nabieram 72 oczka, zamykam w okrążenie, przerabiam 1x1 6 - 10 okrążeń i potem już wzór


Moja jesień






I to już na dzisiaj wszystko

                            ..................... pięknej jesieni

                                                    ................... serdeczności

                                                                      ............................ kryska  

67 komentarzy:

  1. Cudowne czapki. Za oknem ponuro, a u ciebie bajecznie kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nie mogę doczekać tej pięknej jesieni, wolę taką kolorową jak u Ciebie, niż mokrą szaroburą...
    Piękne czapki, fantastycznie dobrałaś włóczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te czapki i jesień pięknie pokazałaś☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki śliczne i jesień cudnej urody:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne czapki... a jaki to rozmiar? Dorosły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej uniwersalny. Dobra na mnie i na Hanię :) pozdrawiam, kryska ♥

      Usuń
  6. Wow!!!Jakie kolorowe,cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne czapeczki. Ta pierwsza to wypisz, wymaluj jesień z Twoich zdjęć. Druga zdecydowanie w kolorach bliższym mojemu sercu. Piękna jesień u Ciebie, w moim ogrodzie jest jakaś tak smutna, przez deszcz. U mnie siąpi, pada... ciągle. Ble.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w poniedziałek ma wrócić złota polska:) pozdrawiam, kryska ♥

      Usuń
  8. Droga Krysko,zrób czapkę dla"starszej pani" ,taką moze bez pompona,w której dobrze bedzie wyglądać niemłoda twarz ze srebrem na głowie.Ale jednak, żeby to nie było nakrycie głowy typu "moher" i wyglądało odlotowo.Od dłuższego czasu poszukuję takiej czapki.Ukłony, pozdrowienia i szacun dla Twoich pięknych dziergań. "Starsza pani" Maria. PS.a może zachcesz ogłosic takie zadanie wszystkim dziergającym "czapka dla starszej pani"

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piekna jesień! a czapki naprawdę świetne! zostały mi resztki włoczek to pozwolę sobie wykorzystac ten wzór :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,mam nadzieje, że sie nia pochwalisz:) pozdrawiam, kryska ♥

      Usuń
  10. Piękne czapki i te kolory!!! Bajecznie! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, przepraszam Cię bardzo:) To przez pomyłkę. Chciałam usunąć moją odpowiedź na Twój komentarz. Dziękuję Ci za komentarz i bardzo przepraszam raz jeszcze,
      dzięki... serdeczności... kryska ♥

      Usuń
  12. Przepiękne czapeczki i kolorowo i fakturowo, a jesień prawdziwie złota:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne czapusie zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne !!!! Piękne kolory i wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buzia sama się śmieje na widok tych pięknych czapek, ależ masz szybkie tempo robótkowe.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne czapki :-) Piękne kolory i świetny wzór.
    Jesień w Twoim obiektywie jest piękna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za przepis:) Lubię takie kolorowe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Preciosos gorros, me encantan los colores de las lanas. Bonitas fotografías, besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne czapki! Takie radosne! Kolory z ogrodu są boskie, tęsknię za złotą jesienią bo na razie za oknem jedynie szara...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super te czapki. Zaraz zima więc w sam raz będą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Krysiu- Twoja jesień sprawia, że zaczynam czuć w sercu wiosne. Czapki przecudnej urody i koniecznie muszę takie mieć. Zgapie na bank:-) Ściskam bardzo mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczyście zezwalam, dzięki... serdeczności... kryska ♥

      Usuń
  22. Krysiu, nie nadążam za Tobą;))
    świetne czapki, jedna chłodna , druga ciepła w kolorach:))
    Wzór znam, ale nie znałam nazwy:))
    Ponadto; dzięki,że rozpisałaś jak zrobić taką superową czapę;)
    Kurkuma zakupiona się je i grzeje;))
    K:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne czapeczki Krysko,bardzo inspirujące,aż się chce szybko coś podobnego wydziergać. Nie wiem tylko jaki rozmiar Ci wyszedł przy tej liczbie oczek?. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar na moją głowę, czyli starą i zmęczoną:))))) ( 58/60 cm )

      Usuń
  24. piękne czapki,na prawdę jesteś szybka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne te czapki, ta w jesiennych kolorach skradła moje dziewiarskie serce :) Dziękuję Ci bardzo, że napisałaś ile oczek, co i jak , to już nie będę musiała wyliczać ;) Tylko kiedy to wszystko robić, kiedy ? jak wszystko pacha się na druty bez kolejki ;) Teraz sukienkę na lato robię, chyba całkiem zgłupiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to całkiem dobry pomysł w zimie dziergać na lato, a w lecie na zimę:)
      Można wszystko przemyśleć i ze wszystkim zdążyć. Jeśli upoluję wreszcie włóczkę na letnią sukienkę, to też zacznę dziergać w zimie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  26. Cudne czapeczki! Myślałam, że to dla dzieci, ale doczytałam, że to dla Ciebie Kochana :) Bardzo fajne wesołe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne są te czapki i w bardzo wesołych kolorach. "Czapkowanie" zostało zatem w tym sezonie rozpoczęte :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne są te czapki i w bardzo wesołych kolorach. "Czapkowanie" zostało zatem w tym sezonie rozpoczęte :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe czapki i jesień urocza do ciebie zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapki piękne i jesienne zdjęcia piękne.
    Lubię do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm, podoba mi się ten wzór - podziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ochotę na tę jesienną w kolorach czapeczkę, dzięki za rozpisanie wzoru :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...