odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 12 lutego 2018

czapek ciąg dalszy

Bardzo spodobał mi się ten wzór bąbelkowy. Znalazłam sposób wykonania na YouTube no i wydziergałam kilka czapek. Włóczka tweedowa, to jedna z moich ulubionych włóczek. 
Z tą od YarnArt polubiłam się na nowo. Mam z tej włóczki  sukienkę i jestem z niej bardzo zadowolona. 








Teraz będę dziergać tym wzorem sweter.
W oczekiwaniu na włóczkę powstała chyba już ostatnia w tym sezonie czapka .


                              I to już wszystko czym chciałam się pochwalić
                                           
                                                                             Serdeczności.......kryska 

28 komentarzy:

  1. Krysiu, fajne te czapy , piekne kolorki:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, najbardziej podoba mi się ta najjaśniejsza. Ale wszystkie sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ jestem sroka... to ta ostatnia czapka... jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bąbelkowe są rewelacyjne, świetne kolorki:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również pozdrawiam, dziękuję...... erdeczności.......kryska ♥

      Usuń
  5. Śliczne te czapeczki:) Kolorki też bardzo fajne. A ta ostatnia z jakiej włóczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To włóczka pruta, nie moja, dziękuję...... erdeczności.......kryska ♥

      Usuń
  6. Super czapki.Ładne wzorki i kolorki. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne wszystkie!
    Bąbelkowy jest super i dzięki za przypomnienie o nim:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, dziękuję...... erdeczności.......kryska ♥

      Usuń
    2. Super czapy - bąbelki fantastyczne:)

      Usuń
  8. piękne...a ta zieleń cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne czapki ! Sama chętnie bym w takich chadzała ! Pozdrawiam :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. but all beautiful!
    bubble is great and thanks for reminding about it :-)

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  11. super czapki no i piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent read, Positive site, where did u come up with the information on this posting? I have read a few of the articles on your website now, and I really like your style. Thanks a million and please keep up the effective work,If anyone interested similar one's have a look here thanks

    listateacuppuppies for sale online

    listateacuppuppies for sale online free

    fuhrerschein-kaufen-schweiz

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...