odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

niedziela, 8 stycznia 2012

ENTRELAK - KURSIK - CZĘŚĆ III

Tak jak obiecałam.
Zakończenie chusty - trójkąty kończące

1. Dziewiąty prostokąt zakończył się na lewej stronie (12 oczek na drucie) Zostajemy tu i nabieramy 12 oczek na 1 trójkąt kończący












2. Odwracamy na prawą stronę. przerabiamy 12 oczek łącząc je po kolei ( x) z oczkami z lewej strony
Nic nowego. Wszystko jak wcześniej














3. Po lewej tylko wracamy


















4. Jesteśmy na prawej stronie. Zaczynamy zamykać oczka ( x )
Przerabiamy pierwsze 2 oczka razem na prawo












5.
z -2 oczka razem
x-łączenie
10-jeszcze do połączenia














6. Wyraźnie widać powstający ukos -z

















7.
1-pierwszy trójkąt skończony
3/-zostały 3 oczka, które przerabiamy razem
2-tu nabieramy 12 oczek na następny trójkąt
2a-będziemy je łączyć z oczkami 2a






8.
3/ - Trzy oczka przerabiamy razem
2 - tu nabieramy 12 oczek
1 - pierwszy trójkąt














9.
nabrane oczka
















10. Rośnie drugi trójkąt


















11.
2,2 - powstałe trójkąty
3/ - trzy oczka do przerobienia razem
x-nabieramy kolejnych 12 oczek














12.
Tym sposobem dobrnęłyśmy do 10 - ostatniego trójkąta
9-przedostatni 9 trójkąt
10-tu będzie ostatni 10 trójkąt
Na ostatnim prostokącie nabieramy 12 oczek na ostatni, 10 trójkąt











13.


K O N I E C



X- OSTATNIE OCZKO









I to już wszystko. Cieszę się , że mogłam pomóc.
W ramach wdzięczności za korzystanie z mojego kursu zostań obserwatorem mojego bloga:)))
 Życzę udanych chust produkowanych metodą ENTRELAK

Dziekuję za miłe słowa , pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. Wielkie ukłony i ogromne dzięki.Trochę mi wyszła dziurawa tam gdzie łączyłam oczka ,i proszę jeszcze ogromnie o kursik jak zrobić szalik tą metodą?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Kc

      Usuń
  2. merci - bardzo przydatny kurs - nie mogę napisać "kursik" bo wykonałaś iście tytaniczną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Też chyba doszłam do takiego wniosku.
    Cieszę się, że jest przydatny. Korzystajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ,dziękuję za kurs,bez niego chyba bym się nie odważyła,a tak zrobiłam na razie mini wersje próbną.
    Perfekcyjnie wszystko opisałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki. Kurs nawet dla mnie jest czytelny. Życzę wszystkiego ciepłego, bo ziąb okrutny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś "Wielka" dzięki za ten kursik. Z Twoim opisem zrobienie takiej chusty wydaje się banalnie proste

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurs...mam go od dawna zapisanego w "ulubionych", ale dopiero wczoraj dojrzałam na tyle,żeby zacząć...całkiem dobrze mi idzie -DZIĘKUJE SERDECZNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu tutek świetny..własnie skończyłam chustę -dziękuję:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, dzięki Tobie nauczyłam się tej metody i pierwsza chusta już się kończy. Jest super! Metoda i Twój wykład, a nie chusta, choć też fajna. Teraz zamarzył mi się szalik, sweter i dalej, czy masz jakieś wskazówki jak zrobić prostokąt? Spróbuję metodą prób i błędów.

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE ROBIŁAM NICZEGO POZA CHUSTĄ, ALE MYŚLĘ, ŻE JAK OSIĄGNIESZ ŻĄDANĄ SZEROKOŚĆ, TO ZAKAŃCZASZ TAK JAK CHUSTĘ. MUSZĘ SPRÓBOWAĆ SAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za przejrzysty kurs! dziś skończyłam mój pierwszy entrelac, choć twierdziłam wcześniej, że to dla mnie za trudne i że nie ogarnę... Ukłony dla szanownej Instruktorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało mi sie wydziergać mojego pierwszego entrelaka do końca - dzięki ci dobra kobieto! :*)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tu u Ciebie kusząco mam zamiar zabrać się za druty :D nie wiem co wyjdzie ale z szydełkiem nawet na dostateczną wychodzę jak na początek,może z drutami poradzę sobie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Skończyłam mojego pierwszego entralaca, oczywiście przy Twoim kursiku. Już zamówiłam włóczki na następne. Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ....hura, skończyłam moja pierwszą chustę...zawsze podobały mi się te szachownice, ale nie miałam pojęcia jak sie to robi az do czasu gdy natrafiłam na Twój Krysko kursik.... dziękuję bardzo, że zechciałaś się podzielić swoimi umiejętnościami...i tak obrazowo pokazałaś jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta skończona. Juhuuuuu!!!!
    Po zaliczeniu dwóch pierwszych części kursiku, część trzecia, ostatnia okazała się niezwykle prosta.
    Teraz pranie i ostateczne formowanie jej kształtu, a potem zaczynam robić następną, co pozwoli mi wyeliminować błędy z pierwszej
    Dziękuję, Krysko, że Ci się chciało to wszystko opracować :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo za pomoc w opanowaniu enetrlaka i z przyjemnością dołączam do obserwatorów:)
    pozdrawiam
    PS tu moj debiut jeszcze przed blokowaniem https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1374784_705618219451182_245350873_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie ktoś do rzeczy objaśnił jak przeplatać te ściegi, marzę o własnej chuście zrobionej tą techniką. Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki Tobie zrobiłam pierwszą (ale nie ostatnią) chustę entrelakiem. dziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo cieszę się że trafiłam na tą stronę dzięki Fb bardzo,bardzo przydała mi się następna część, zostało to tak pokazane że w końcu dotarło do mnie dziękuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie dzięki za tak przejrzystą instrukcję. Do tej pory tylko podziwiałam prace robione szachownicą, teraz sama robię chustę. Pozdrawiam i będę zaglądać na bloga bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz dziękuję - zrobiłam już sobie chustę i zaczynam następną.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje bardzo,ja,jak poprzedniczka , tylko podziwiałam , a dzięki tej instrukcji robię chustę i mam już 16 rzędów. Myślę,że z trójkątami też sobie poradzę. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Skończyłam!! Bardzo dziękuję za pomoc!!!


    OdpowiedzUsuń
  26. Skończyłam!!!!Super kurs. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  27. K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Iii >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...