odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 5 stycznia 2012

ENTRELAK - KURSIK - CZĘŚĆ II

Witam ponownie.
Dzisiaj zaczniemy od ostatniego zdjęcia  kursiku-część I

Nasza robótka zakończyła się na nabranych 12 oczkach na prostokąt nr 4 po prawej stronie robótki
Odwracamy ją na lewą stronę
















1. Lewa strona

1, 2, 3 - prostokąty wykonane
4-prostokąt, który powstanie z połączenia oczek X+X
z-na tej krawędzi nabierzemy 12 oczek na prostokąt nr 5
zz-z tymi oczkami będziemy łączyć przerabiane oczka z
xx-na tej krawędzi nabierzemy 12 oczek na prostokąt nr 6
ważne
-lewa strona robótki
 nabieranie oczek, łączenie oczek
-prawa strona
tylko przerabianie oczek


Dobra rada -  jeśli nastąpi krysysowa sytuacja - odwróć robótkę na prawą stronę, ładnie rozłóż i porównaj ze schematem - TO DZIAŁA


2.Pierwsze łączenie oczek

















3.Odwracamy na prawą i tylko przerabiamy
















4. Rośnie  nasz 4 prostokąt

















5. Już przecież wiecie wszystko co na tym zdjęciu widać
















6.Jeszcze tylko 4 łączenia



















7.Skończony prostokąt nr 4
x-nabieramy 12 oczek na prostokąt
nr 5
xx-w trakcie przerabiania będziemy je łączyć z oczkami x i powstanie prostokąt nr 5
xxx-tu nabierzemy oczka na prostokąt nr 6










8.
x-nabrane oczka na prostokąt nr 5


















9. Rośnie nasz prostokąt nr 5


łączymy po lewej
po prawej wracamy













10. Już połowa

















11. Prostokąt nr 5 skończony. Nabieramy 12 oczek na prostokąt nr 6

















12. Oczka dobrane
















13. Prostokąt nr 6 skończony,
 dbieramy 12 oczek na prostokąt na 7
















14. Oczka na prostokąt nr 7 dobrane

















15.
1,2,3,4,5,6 wykonane prostokąty
7-dobrane oczka na prostokąt nr 7
a-będziemy ję łączyć z oczkami 7
b- nbieramy 12 oczek na prostokąt 8
c-oczka b łączymy z c
d-nabieramy 12 oczek na prostokąt 9
e- łączymy oczka 9 z oczkami e
f-nabieramy 12 oczek na prostokąt 10

PO TEJ STRONIE DOBIERAMY I ŁĄCZYMY PO PRAWEJ
PO LEWEJ TYLKO PRZERABIAMY








I to już koniec.
Prostokąt  nr 11 robimy jak nr 4
Prostokąt nr 16 robimy jak nr 7

Niebawem pokażę jak zakończyć chustę

Chusta "kursikowa" powstaje z włóczki Kureyon Sock Yarn. Wyjdzie z motka ok. 9 prostokątów liczonych
z boku chusty.
W ramach wdzięczności za korzystanie z kursiku zostań obserwatorem mojego bloga :)))
Udanej pracy, pozdrawiam :)

50 komentarzy:

  1. No i utknęłam,doszłam do 10i nie wiem,czy prosto czy jak.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Ii >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Ii >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      K♥Studio Handmade: Entrelak - Kursik - Część Ii >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 3v

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się chusty robione tym sposobem. Dzięki Twojemu opisowi , może skuszę się na zrobienie takiej. dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki za kursik. Tez mam w planie machnąć kiedyś coś tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka- kończysz 10 (24 rzędy do góry)i dalej jak w opisie - Twoja 10, to opisana wcześniej 3, a 11 robimy jak 4

    OdpowiedzUsuń
  5. No i się skusiłam dzięki Tobie :-)
    Jestem na 6 kwadracie, a jutro wolne, więc.... zobaczymy.
    Bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz do Anki - masz schemat?
    Tam od razu widać, że 10, to to samo co 3, a np 7 to to samo co 2 i 16(patrz na strzałki) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Ci ogromne!Tak mnie to wciągło,że kończę 18 kwadracik.Trochę krzywo łączę ale to moja pierwsza,a jak się cieszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za kursik! Z chęcią się kiedyś skuszę, bo aż mi oczy wyłażą do tej chusty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o kursik jak skończyć chustę,bo brakło mi nici i muszę zakończyć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. Skorzystałam - zrobiłam... Skończyłam dzisiaj.
    Serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Entrelac ma taki urok, że zachwyca mnie ciągle na nowo. Teraz też tak się stało. Jak tylko skończę sweter, rzucam się na noro. Czekam na Twoją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za kurs :) znalazłam go wczoraj, dziś lub jutro chustę skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ukończyłam kursik cz. 1, jestem w trakcie cz.2, idę jak burza, a to mój pierwszy entralac! Dzięki czytelnym wyjaśnieniom i zdjęciom to jest naprawdę proste. Dziękuję Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Huraaaa! Część II kursiku zaliczona!
    Im dalej tym lepiej wychodzi, chociaż do Mistrza jeszcze mi daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie dzisiaj zaczęłam pierwszy Entrelac.KUrs jest extra , robię już 11 prostokąt - choć przy 10 miałam załamkę :), ale 10 robi się jak 3 ... :)dziękuję za kursik !! Naprawdę jest bardzo pomocny i fajnie opisany :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Kurs jest świetny, inspirujący i pomocny. Od jakiegoś czasu tu zaglądam i nabrałam ochoty na zrobienie entrelakowej chusty. Nie ukrywam, że jest to moje pierwsza poważna robótka na drutach i sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie :)
    Zapraszam też do mnie, będę zdawać relację jak mi idzie: http://wood-worm-crazy-life.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kurs! Wielkie dzięki za te instrukcje - właśnie robię swój pierwszy entrelac według nich. Masz rękę do tłumaczenia :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani po prostu dorabia kwadraty... to ma być entrelac? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ups, skomplikowane "to to". Jeszcze nie dojrzałam do zadania, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, dziękuje za tutorial. Właśnie tworzę pierwsze kwadraty do enterlacu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chcę skorzystać z tego kursiku i trochę poobserwować

    OdpowiedzUsuń
  22. Długo szukałam dobrego opisu wykonania - i w końcu trafiłam. Dzisiaj zaczęłam robić i jak na razie jest ok. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja studiuję Twój kursik. Wydaje się przejrzysty i jasny. Biorę się do pracy! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń

  24. https://www.starlightchemicals.com/product/buy-bromadol-hcl-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/buy-bromazepam-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/buy-buprenorphine-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/buy-calypsol-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/buy-carfentanil-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/buy-cbd-oil-online/
    https://www.starlightchemicals.com/product/where-to-order-codeine-online/

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...