odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

niedziela, 20 lipca 2014

Trup się ściele gęsto....

......w tej oto książce.
Wartka akcja, trochę drastycznych opisów, ale można czytać......
............jak się ma czas.
U mnie lipiec, to miesiąc Anek, Hanek.....a więc haftowanych prezentów...........bo chcą mieć moje krzyżykowe aniołki 
lawendowe woreczki .......... itd, itp.
Staram się jak mogę. Książkę dostałam na tydzień i mam nadzieję wyrobić się do czwartku.
W środę nastąpił  niespodziewany wyjazd na wieś, a tam brak dostępu do internetu ( na szczęście ).
Dlatego mój czytelniczy wpis dopiero dzisiaj.
Pogoda dopisała, to i pospacerować było miło. Do tego w tak doborowym towarzystwie :)))
Tę kapliczkę ufundowała córka.... za szczęśliwy powrót ojca z Majdanka
Kapliczka na domu
i swobodnie stojąca
stara studnia....jeszcze czynna
i grzybki takie
i owakie :)
i motylki
oto uroki wsi polskiej :)
A po powrocie odpoczynek na tarasie...jak miło wyciągnąć zmęczone nogi na stół...:)))))
 I na koniec kilka ujęć z ogródkowymi kwiatkami i mim ukochanym Bolesławcem 

Przypominam i zapraszam na moje CANDY :)

I to już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam najserdeczniej   
 do miłego.............
   ............ kryska   ♥ 

23 komentarze:

  1. Ileż u ciebie perełek z Bolesławca, uwielbiam, sama mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny spacerek, towarzystwo najlepsze z możliwych. Dorodne grzybki i kompozycja kwiatowa w dzbanku najbardziej mi się spodobały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Relaksowy wpis :-)
    Mam nadzieję ,że odpczęłaś na tej wsi polskiej...
    Dobrze czasami tak się wyrwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przydrozne kapliczki, sliczne zdjecia z polskiej wsi, az mi sie zatesknilo:) Tego anilka tez juz kilka razy haftowalam, bardzo wdzieczny motyw, a stopki rozkoszne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te stópki na stole najpiękniejsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photo's... It seems all so lovely and quiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natura zawsze dobrze robi czlowiekowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne widoki i sielskie klimaty:) Fajny kontrast dla lektury, w której trup gęsto się ściele:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sielski spacerek cudowny i śliczne oczki wnusi i kwiaty ,kwiaty ,kwiaty- słowem szkoda ,że się skończył spacerek:))))pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mnie tu nie bylo!Ale cudnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ceramika z Bolesławca, i te widoki sielskie- rewelacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Błogi czas oby trwał jak najdłużej. Kolekcja ceramiki piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wyślę zdjęcie tej wiejskiej drogi mojemu burmistrzowi, niech zobaczy, że można!!!!
    Krysiu dziękuję zaproszenie na candy, ale już dostałam cudowne liliowce od Ciebie i chcę dać szansę innym. Wywieszę banerek, żeby uczcić Twoją rocznicę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. miejsca pełne uroku.....wydaje mi się ,że takich wiosek coraz mniej....

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne miejsce - wioski lubię bardzo ba sama na wsi mieszkam :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Sielsko anielsko....... cudny czas i miejsca

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Przypomniałaś mi właśnie o moich imieninach :D
    Wróciłam w niedzielę z dwutygodniowego pobytu na wsi i już za nią tęsknię...
    Czekam na drobiazgi, które u Ciebie powstają. A te nóżki na stole do ucałowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak sielsko i uroczo.... wyciągnąć po wycieczce nóżki hihi :) Tego autora jeszcze nie znam ale mam w planach ;)
    pozdrawiam i miłego haftowania

    OdpowiedzUsuń
  19. Na wsi czas szybko mija, szczególnie gdy jest pogoda.
    Takie nóżeczki można zacałować. Cudna jest ceramika z Bolesławca.
    Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  20. O bym przegapiła taki piękny wpis. Wszystko piękne, ale konkurencji dla zmęczonych nóżek wyciągniętych na stole absolutnie brak:))))))))))
    Serdeczności z uściskaniem w piętkę:)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...