odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 27 września 2016

piórkowy nr 2


jeszcze ciepły, jak świeże bułeczki.
Wydziergany z czterech motków Kid Seta Mondial na drutach nr 3. Miałam obawy, czy wystarczy mi włóczki. Chciałam mieć bardziej bluzeczkę niż sweterek, blisko ciała.  Chciałam żeby mnie grzał, a nie  był źródłem przeciągów.


Gdyby ktoś miał na taki ochotę, to podaję rozkład oczek
30/2/16/2/30/2/16/2 = 100 oczek
Dziergany od góry, na okrągło, druty nr 3
rozmiar 42


Muszę przyznać, że ta cienizna grzeje jak piecyk.
Jestem z niego bardzo zadowolona. Już mam zamówienie na następny z tej włóczki, choć w innym kolorze. Jest zamówienie, jest robota, a to najważniejsze. Dzień bez dziergania, to dzień stracony







i to już wszystko na dzisiaj

                 ................................... serdeczności ślę

                                                          .............................. kryska 






57 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz Krysiu. Sweterek idealnie Ci pasuje i jakoś nie mogę uwierzyć, że to rozmiar 42. Chyba takie zaniżone 42 :)
    Dzięki za rozpiskę oczek, bo zawsze mam z tym problem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) 42 serio. Na górze. Na dole czasem bywa więcej:)

      Usuń
  2. Fajny, lekki, doskonały zarówno na jesienne jak i zimowe dni. Jakieś małe to 42, wygląda najwyżej na 38, no i super w tym piórkowym wyglądasz. cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 38 to miałam na studiach, a było to ooooooochooooochooooo!! albo jeszcze więcej:)ale dzięki:)

      Usuń
  3. Krysiu, pieknie Ci w tym sweterku, sweterek pierwsza klasa, a Tobie bardzo ladnie w blond:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kami. Ten blond, to trochę wymuszony. Już miałam dość malowania włosów co trzy tygodnie. Teraz maluję co trzy miesiące. Pozdrawiam

      Usuń
    2. super, ja zawsze mowie, ze z czasem to wszystkie bedziemy blondynkami:))) Ja tez mam coraz jasniejsze, to tak siwych nie widac;) Ale Tobie naprawde pieknie w tym kolorze :)

      Usuń
  4. Cudny , pięknie w nim wyglądasz. Kolor włosów inny niż na zdjęciu profilowym , blond jest Twoim kolorem , super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :)Też się w tym blondzie nieźle czuję. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Sweterek cudowny jak i jego właścicielka :)
    Przyłączę sie do przedmówczyń-nie wygladasz na osobe noszącą rozmiar 42 na moje oko 38.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko:) Czasami chciałabym nosić 38, ale to już można między bajki włożyć:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny sweterek, bardzo mi się podoba, jest jak mgiełka, sprawia wrażenie delikatnego... ale rozm 42? Głowę bym dała, że nie. I po głowie :);):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blond pasuje do Ciebie idealnie, a piórkowy jest bardzo elegancki. Zbliża się chłodek i chyba też wezmę się za robótki.
    Uściski.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ "przelegancko" w nim wyglądasz!!! Po prostu pięknie, że nie wspomnę o figurze. Cudnowności.
    P.S. Pytanie? Czy ta włóczka gryzie??? Bo ja z tych wrażliwców, a mam ochote na coś moherowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwały:) Właśnie sama obawiałam się podgryzania, ale nic z tych rzeczy. Jest miękka, delikatna. Jeszcze bardziej przyjazna człowiekowi jest włóczka z mojego poprzedniego piórkowego. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Koniecznie zmień zdjęcie profilowe, bo w tym blondzie wyglądasz prześlicznie:-). Mimo ciemnego sweterka jesteś taka promienna, naprawdę super. I sweterek też super na Tobie leży, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, taki właśnie, bez przeciągów ☺ jest idealny. Zrobię sobie też! Wpasowałaś się w tę jesień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sweterek i pięknie w nim wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny:) I fason blisko ciała też odpowiedni:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor i sweterek cudowny! Jejku jak dawno nie robiłam na drutach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas wrócić do tego cudownego zajęcia:) pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Zostaję na dłużej, bo na dniach rodzi mi się wnusia i widzę mnóstwo inspiracji tutaj na blogu:-)

      Usuń
  14. modelka wygląda wspaniale w tym pięknym piórkowym sweterku; a ile moherku na nią wyszło? i dziękuję za rozkład oczek, to zawsze jest problemem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woww!!Piękny sweterek:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetny....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny granatowy piecyk!!! Wyglądasz bardzo pięknie i elegancko!
    Poczęstowałam się rozliczeniem oczek- Dzięki stokrotne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Krysiu,cudowny piecyk!!!!!Ślicznie razem wyglądacie:)!!!Serdeczne pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny. Cudny kolor. Skorzystam z opisu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna bluzeczka,dzięki Krysiu za podanie rozkładu oczek, przyda się. Fryzurka układa Ci się świetnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry!
    Śliczny sweterek,bardzo ładnie w nim Pani wygląda , no i mój rozmiar, więc mam pytanie, bo ja początkująca jestem, a zamarzył mi się taki piórkowy, Co ile rzędów Pani dodawała oczka i czy robiła Pani rzędy skrócone na podkrój dekoltu, bo pięknie się układa, dodam ,że jeszcze nie robiłam sweterka reglanem, dopiero podczytuję, ale mam bardzo wieklą ochotę na taki piórkowy, będę wdzięczna za wskazówki
    Pozdrawiam cieplutko Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabrałam na druty oczka tak, jak podaję wyżej. Zamykam i robię już w okrążeniach. 25 okrążeń, to wykończenie dekoltu, maly golfik.Mozna robić więcej okrążeń, wtedy golfik będzie większy.
      Potem zaczynam dodawać oczka. Pierwsze okrążenie - dodaję oczka. Drugie okrążenie - przerabiam dodane oczka ( zamykam je lub nie - zależy od decyzji ). Trzecie okrążenie dodaję oczka, czwarte przerabiam dodane itd.
      Bardzo przystępny kursik znajduje się tu - http://knitologwpodrozy.blogspot.com/2016/08/jak-zrobic-sweter-piorkowy.html
      Gdyby jeszcze trzeba było coś wyjaśnić, proszę pisać. Powodzenia, pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za wyjaśnienia, zaczęłam swój piórkowy i to jest mój pierwszy sweterek robiony reglanem i mam jeszcze takie pytanie, czy pamięta Pani może ile okrązen robiła Pani od ściagacza(golfiku) pod szyją do momentu łączenia pod pachami, ja mam już 42 okrązenia i tak się zastanawiam ile jeszcze dorobić,bo przymierzałam sobie, ale trochę to problem, bo mi oczka spadają
      I jeszcze jedno pytanie jakimi drutami Pani dzierga, bo wyglądają fantastycznie?
      Piękny ogród i cudna dynia, ja też kocham rośliny, chociaz w tym roku właśnie zabrakło u mnie dyń, ale arbuzy nawet nieżle się udały
      pożdrawiam Bożena

      Usuń
  22. Świetny sweterek! Wyglądasz bardzo fajnie ;) Podoba mi się 'blaszka' ! Kropka nad i.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie piórkowe sweterki są świetne - leciutkie, a grzeją. I mało miejsca w walizce zajmują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie piórkowe sweterki są świetne - leciutkie, a grzeją. I mało miejsca w walizce zajmują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy sweterek - podobnie jak właścicielka:)
    Można założyć zarówno do spodni, jak i spódniczki. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja mam takie opóźnienie z przeglądaniem blogów , a tu u Ciebie taki piękny piórkowy. Cudnie wyglądasz i też podobnie jak dziewczyny powyżej jestem zdziwiona, że to niby 42, fantastyczną masz figurę. Ja zaczęłam robić piórkowy z cienizny na 3,5 i tak się zastanawiam teraz, że może jednak mogłam tak jak Ty na 3 mm robić. Hm, ale pruć moherku nie będę. Następny zrobię na 3 mm i z takim układem oczek jak u Ciebie. Dzięki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 3 też się szybko robi, a dziurki mniejsze. Dropsowy Brushed Alpaca Silk jest jednak grubszy i można go dziergać na 5. Dzięki, pozdrawiam ♥

      Usuń
  27. Śliczny !!! hoho ale modelka jaka ładna :*

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...