odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 5 kwietnia 2012

♥ PRACA WRE .....

Witam wszystkich zapracowanych przedświątecznie  :)

Rzeżucha  wyrosła jak marzenie, ale  za wcześnie :)




Zrobiłam pamiątkowe zdjęcie, bo nowa może nie zdążyć do świąt.


Posiałam tradycyjnie w dużym naczyniu i w skorupkach jajkowych


Przy okazji chwalę się nowym nabytkiem do kolekcji. Pan kogut we własnej osobie :)
Wyhaftowany krzyżykami z wzoru szydełkowego ( własnoręcznie )


Musiałam usunąć  z ramki, na chwilę, zdjęcie przodka. Kogut dostanie własną, ale już po świętach

Rzeżucha rośnie w pokoju, a w kuchni


W słoju " robi się"   LIMONCZELLO. Piszę tak jak słyszę. Kilka dni temu gdzieś, ktoś mówił, a ja podchwyciłam. Nastawiłam tę nalewkę ze względu na nazwę. Limonczellllllo. Jak pięknie. Kolor już mi się podoba. Kiełki do wzbogacenia smaku białego barszczu, kamienna pisanka z Chorwacji, storczyk jeszcze z imienin.

  Koniec zabawy. Biorę się za prasowanie firanek. Wczoraj skorzystałam z pięknej pogody i umyłam okna.
Chyba dzisiaj będzie padać, bo to już tradycja u mnie.


Dzięki za przemiłe komentarze  :)   ♥
To tyle na dzisiaj, jeszcze zajrzę przed świętami  ♥ ♥ ♥

16 komentarzy:

  1. Kogut świetny i do tego zielony taki można powiedzieć niespotykany! ;)
    Dużo radości w świątecznym biesiadowaniu!
    Buziak świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna rzeżucha... mi jeszcze nie wyrosła, ale na święta powinna być...ja wczoraj też myłam okna..dziś już u nas brzydka pogoda:((
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od padającego deszczu po umyciu okien to u mnie też to tradycja.Nawet z niebieskiego nieba potrafi padać deszcz.Kogut przepiękny wygląda w tej owalnej ramce bajecznie.Życzę wesołych i pogodnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogut rewelacyjny, taki dostojny:)
    Moja rzeżucha też już przerosła, ale zapobiegliwie zasiałam następną kilka dni pózniej, więc na święta będzie akurat.
    Zdrowych i pogodnych Świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moja rzeżucha właśnie zaczyna się ciemnozielenić i chyba się uda na święta (chociaż raz udało mi sie trafić z wysiewem:)))
    Kogut jest piękny!
    Ściskam i lece zagniatać ciasto na mazurki:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój owies tez za wczesnie urósł:)))posiałam nowy i właśnie zaczął pękać:)Kogucik cudny.Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to święta będziesz miała w kolorze limonki:))) Pięknie i wiosennie:)) Kogut znakomity, a deszcz...no cóż mnie też umył okna po swojemu:))) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Limoncello jest pycha,jeszcze mam domowe:-)
    Wiosennie i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kogut piękny, zielony do zielonej rzeżuchy ;) Nalewka na pewno będzie pyszna. Życzę Ci Kochana udanych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kogut.Fajny pomysł z tym sadzeniem w skorupkach jajek :) Nalewka ma piękną nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pan Kogut Koguciński prezentuje się super:) zresztąjak wszystko u Ciebie! Wesołych Świąt Ci życzę i dużo relaksu

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych i pełnych miłości świąt życze Tobie i Twoim bliskim :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyrosła Ci ta zieleninka, a i kogut bardzo urodziwy!
    Na te święta życzę Ci spełnienia marzeń, dużo zdrowia, mnóstwa radości z dalszego tworzenia,
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Kogut fantastyczny. Dziękuję za życzenia. Tobie także życzę wspaniałych i radosnych Świat.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...