odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 19 marca 2012

♥ Będą pisanki.....

 Pierwsze pisanki w moim życiu, to były jajka gotowane na twardo, farbowane w cebulowych łupinkach i drapane czym się dało. Ile przy tym było radości:) I tak mi zostało. Pierwsze skojarzenie, to cebulkowe pisanki.Tak było w  wieku XX
W XXI wieku w oko wpadły mi pisanki  na  TYM BLOGU. Trochę poszperałam w necie, trochę w empiku i znalazłam co chciałam.
Pierwszy raz w życiu zmierzyłam się z haftem krzyżykowym. Trochę na początku się zniechęcałam, ale jakoś poszło i spodobało się. Nie wiem, czy powinnam się z tego cieszyć, ale póki co, cieszę się.
Swego czasu  na szydełku robiłam bardzo dużo firaneczek, zazdrostek, makatek itd, itp.Mam sporo gazetek branżowych. Przerobiłam wzory szydełkowe na krzyżykowe i nieźle wyszło(jedna kratka szydełkowa-jeden krzyżyk)





Na pierwszy ogień poszły kaczusie. Wzór z Wielkanocne szydełkowanie-Sabrina, Robótki extra-1/2009
Trawka, po której stąpają, to już moja radosna twórczość

Na drugi ogień poszły zajączki


Ten górny był pierwszy. Wydał mi się jakiś wychudzony


Z córką stwierdziłyśmy, że wygląda trochę, jakby jeździł na wrotkach 


Postanowiłam go trochę utuczyć,zaokrąglić, no i zabrałam te nieszczęsne wrotki

Z tej wersji jestem zadowolona, ale pierwowzór pochodzi z Szydełkowa Wielkanoc, Sabrina, Robótki extra, 1/2008
Trawka, to również moja radosna twórczość

Polecam Wam gazetkę Kram z robótkami, dodatek specjalny
pomysł na Wielkanoc(haft krzyżykowy i robótki ręczne), nr 2/2012
oraz reklamowaną w środku stronę
Pokazują tam jak zrobić wyszywaną pisankę
Ja już kursik opanowałam i zabieram się za pisanki.

Jak się tak przyglądałam tym wyhaftowanym kaczusiom, to wymyśliła, że całkiem fajny byłby taki kuchenny lambrekin. Może się skuszę jak znajdę krzyżykowy wzór koguta.Właściwie, to już znalazłam:)


Na koniec cudny, malutki kurczaczek lub kaczątko.


Ale się rozpisałam. To znak, że powoli, ale skutecznie wracam do siebie:)
Pozdrawiam wszystkich, dziękując za miłe słowa sympatii.

To tyle na dzisiaj
Do następnego razu :)

19 komentarzy:

  1. Śliczne hafty do pisanek. W cebuli też farbowałam jaka pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe wzroki, na mnie największe wrażenie zrobiła zielona i różówa kaczuszka i osamotniony kurczaczek, malutki taki i bez mamy. Pięknie Ci wszyły krzyżyki i podzielam pomysł lambrekinowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko z tymi wyhaftowanymi motywami będzie bardzo stylowe i subtelne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne hafty:-) Do jajeczek w sam raz:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwakwaki i kicajce do pisanek w sam raz !!!Super są
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki - najbardziej podoba mi się haft na takie j drobnej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja myślałam, że Ty haftujesz:D jak na pierwszy raz wyszło super, kolejne będą coraz większe trudniejsze wzory, zobaczysz jak Cię wciągnie:D czekam na pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Debiut krzyżykowy jak najbardziej udany i w świątecznym klimacie.A co do pisanek to zapachniało mi moim dzieciństwem , jajkami wygotowanymi w cebuli- farbkami i rysikiem ech.. kiedy to było i jak fajnie było?Pozdrawiam Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana a ja pomyślałam o obrusie w takich wielkanocnych klimatach. kaczuszki i zajączki sliczne !! buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne xxx drobiazgi i te kolory wiosny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i za razem urocze!
    Buziak wiosenny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj chyba będą fajne pisanki:) zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na pisankę,
    http://malopolankitworza.blogspot.com/2012/03/konkurs-na-wielkanocna-pisanke.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo pomysłowa z tym przerobieniem wzorów z szydełka! I masz ogrom cierpliwości! Nie chce się wierzyć, że to debiut, wyszło cudnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne.
    Kurczaczka chyba podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...