odwiedziło mnie

etykiety

agat amazonit anioł babcine kwadraty beret bezrękawnik biżuteria bluzka bluzka z krótkim rękawem błogie lenistwo bransoletka bransoletki brioche bursztyn Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki chevron chusta CPDPS Cukiernia pod amorem czapka czapka i komin dekoracje dla dzieci dodatki entrelak filcowanie na sucho fluoryt girlanda golf groszek pachnący haft krzyżykowy haft płaski handmade i-cord jesień k ♥ studio handmade kamienie ozdobne kołowiec komin komplet zimowy królik krótka historia kwiaty lace lapis lazuli liliowce malabrigo Małgorzata Gutowska Adamczyk marmur melanż minerały mitenki moja wieś moje candy moje miasto monogramy mój ogród mój pies muszla szara na drutach na drutach dla dzieci na drutach-kursik na rowerze nad morzem nasiona oksydowanie Pavlova perła perła fancy piórkowy sweterek pled poduszka pompon ponczo prezent pulower ręczna robota rękodzieło rocznicowe candy różowy marmur różowy sweter rzemień skórzany serce skóra skrzat smacznego spódnica srebrne serduszko srebro srebro oksydowane srebro zmatowione sukienka swetry na drutach szal szalik szary agat szewron szydełkiem szydełkiem dla dzieci szydełkiem-kursik ścieg angielski ścieg podstawowy świąteczne dekoracje święta to i owo top na drutach tort Pawłowej transfer na materiale turkus turkus afrykański turmalin uszyte wakacje własne metki wspólne dzierganie i czytanie wydziergane na drutach wygrałam wymianka wypoczynek wyróżnienia wzory z innych źródeł z lnu i bawełny zabawa zabawka żakard życzenia

niedziela, 4 marca 2012

JEST DRUGA


                                                Bardzo podobna do poprzedniej, ale jakże inna


                                                                 kombinacja nr 1


kombinacja nr 2



                                                                   kombinacja nr 3


kombinacja nr 4

Bardzo podobają mi się te kolorowe kwadraty. Mam ochotę na jakiś większy projekt, ale o tym sza:)

To tyle na dzisiaj. Mało słów, ale zdjęcia mówią same za siebie:)
Idę do ogrodu szukać pierwszych oznak wiosny

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)  

10 komentarzy:

  1. Kombinacja z elementów bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory wiosny, fajnie wyszły te poduchy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne słodziaki!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory całkowicie "moje", więc gapię się i zazdroszczę, że to nie ja pierwsza wpadłam na taki pomysł :-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak nie widzę przeciwwskazań, by się zarazić i szydełkować:) Robi się naprawdę szybko. Pozdrowionka ślę :)i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych kolorkach podoba mi sie znacznie bardziej- uwielbiam zielenie :o))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie misiowate i ciepłe poszewki:)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...