odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 9 lutego 2012

♥ jak wiosenne słońce ♥ jak żółtko wielkanocnego jajka



  ♥     Choć bardzo lubię zimę, szczególnie na stoku narciarskim, też już czekam na wiosnę.
O tej porze roku dopada mnie głód zieleni i żółci, faszerowanych jajek, szczypiorku, rzeżuchy, owsa i wszystkiego, co z wiosną związane.

W ruch idą "Ogrody", sklepy internetowe z roślinami ozdobnymi, strony szkółek z drzewami i krzewami.

Postanowiłam trochę zagłuszyć tę moją tęsknotę i przywołać ANIOŁA WIOSENNEGO.




























Motylek na chwilę, żeby było bardziej wiosennie. Mam nadzieję, że na widok mojego anioła też pomyślałyście o wiośnie


To tyle na dzisiaj

Bardzo, bardzo dziękuję za cudowne, miłe słowa pod poprzednimi postami

Witam z radością nowe obserwatorki


Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)

       

                                         ♥


16 komentarzy:

  1. Piękna wiosenna Anielica:-)
    Na blogach coraz bardziej czuć już wiosnę...Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny wiosenny aniolek, tez czekam na wiosne, mimo, ze u mnie zima w tym roku lagodna, ale do ogrodka juz mnie ciagnie:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jaki piękny. Jakie Ty masz zdolne rączki, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielcia żywcem wyjęta z czasów hipisowskich, super

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio ją ubrałaś, a jakie gadzina ma szczupłe i długie nogi;)
    Wiosna na całego u Ciebie zagościła.
    Pozdrawiam wiosennie i zyczę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta Twoja Wiosenka, ehh żebym to ja tak umiała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale lala! :-) Piękna. A fryzura, a ubranko, no szok! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna wiosenna anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Wiosna w pełnej krasie. Aż mi się buzia uśmiechnęła na jej widok:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, radosny aniołek. Piękne ubranko, sukienka bardzo pasująca... W ogóle to aż wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna Anielinka i siedzi a taką gracją cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale modelkę wyczrowałaś, jak każda Anielinka u Ciebie, jest śliczna. tak sobie pomyslałam, że chyba nie widzialam jeszcze aniołka w wersji hipisowskiej w jeansach i luznej bluzce i z opaską w rozpuszczonych włosach... może pewnego dnia w przyszłości pojawi sie taka Aniołka na tym cudownym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna!! te długie żółte wiosenne nogi są nieziemskie! Gratuluję talentu!! Ja w takich sprawach w ogóle się nie orientuję :(

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...