odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 29 lutego 2012

PODUCHA SKOŃCZONA





górne zdjęcie - przód podusi
dolne zdjęcie - tył podusi



Tył robiłam od środka. Robótka wtedy jest bardziej stabilna i jeśli się rozciąga ,to równo, w każdą stronę.
Początkowo zaczęłam tył od nabrania 86 oczek, ale po zrobieniu trzech rzędów sprułam i zaczęłam od środka, tak jak każdy z kwadracików, które tworzą przód poduszki.




Polecam wszystkim. Robi się świetnie, szybko. W zadowalającym tempie rośnie stosik kolorowych, wesołych kwadracików. Pojaśniało w moim pokoju. Poduszka daje bardzo konkretny akcent kolorystyczny, przyciąga wzrok. Jestem z niej bardzo zadowolona i zabieram się za następną. Zapachniało wiosną!!!







Bardzo dziękuję za cenne wskazówki dotyczące łączenia kwadracików i chowania nitek koleżankom blogowym z blogów: U Antoniny,  Galeria Misz-Masz, Dziergam Sobie :)

Witam serdecznie nowych gości

Pozdrawiam wszystkich i do następnego razu :)



19 komentarzy:

  1. cudnie wyszła, pięknie dopasowałaś kolory do wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie szydełko jest abstrakcją, tym bardziej podziwiam, bo naprawdę wygląda klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Jednak kwadraty mają swój urok!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda ta podusia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje sie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, że jest dwustronna, jak się znudzi to przewracasz. A jak łączysz kwadraty? Może sama zacznę dziergać. Całusy Hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Haniu-łączę w trakcie ostatniego, brązowego okrążenia.Coś przygotuję, to zamieszczę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała poduszka, piekna ozdoba w wiosennych kolorkach :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Ci wyszła i idealnie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, kolorowa i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana podusia, a do tego dobry pomysł z tym tyłem- praktycznie podusia jest dwustronna.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna Ci wyszła. A pomysł z tyłem też wspaniały. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i mówiłam, że zamienisz w złoto, mówiłam i co? Miałam rację!Jak zwykle...;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszka sliczna. Kolor pieknie dobrane i .. tak pasuja do tego fotela. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej hej:)
    poducha świetna, taka pół żartem pół serio do stylowego fotela:)
    A tył z samych okrążeń- prawda że szybko sie robi?... prawie samo:))
    Dzięki za odwiedziny i zostawione słówko:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, rewelacyjny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...