odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 25 lutego 2012

♥ NIESPODZIANKA




Miła niespodzianka.
♥ Otrzymałam wyróżnienie od GRODZI z Kuźni Upominków. Jestem zaskoczona, tym bardziej, że na rynku blogowym funkcjonuję od niedawna, ale mimo wszystko, bardzo dziękuję.


Oto zasady obowiązujące w zabawie:


1.Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację
2.Wklejenie logo zabawy na swom blogu
3.Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
4.Nominowanie 10 osób


ad. 1
Link umieszczony

ad. 2
logo wklejone

ad. 3


♥  robię to, co lubię
♥  lubię to, co robię
♥  lubię mój dom
♥ kocham mój ogród
♥ kocham moją rodzinę
♥ lubię imprezować
♥ jestem kobietą spełnioną

ad. 4

Wywiązanie się  z pkt. 4 jest dla mnie najtrudniejszym zadaniem. Wszystkie tworzycie piękne rzeczy, wkładacie w to serce. Dlatego też nominuję 10 osób, które, jako jedne z pierwszych, znalazły się w gronie obserwujących mojego bloga. Jeśli któraś z tych osób dostała już takie wyróżnienie, proszę przekazać je komuś innemu:)


Jeszcze raz bardzo dziękuję i gratuluję nominowanym :))))))







6 komentarzy:

  1. Prawda, jakie to miłe? Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:-))))
    Dziękuję za nominację:-))))
    Jestem mile zaskoczona:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to niespodzianka! I dla Ciebie i dla mnie. :-) Gratuluję i dziękuję za nominację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia i dziekuję za pamięć o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się się do gratulacji i dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...