odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 8 lutego 2012

♥ następna poduszka



♥      Najpierw wyhaftowałam  różę na szarym lnie. Postanowiłam obwieźć wszystkie elementy czarną nitką
     Wtedy całość, moim zdaniem, nabiera wyrazu.



Potem w ruch poszły stare zasłony



Gotowa poduszka wydaje się być dość interesująca. Powiem szczerze, że mi się bardzo podoba i tyle :)



Tak prezentuje się na fotelu (  głębi anioł przykominkowy )
Uszyłam ją wczoraj. Mam jeszcze jedną różę w tych samych kolorach i niebawem uszyję drugą poduszkę. W zamyśle przeznaczyłam je do sypialni, ale teraz nie wiem gdzie się zadomowią.

To tyle o poduszkach.

♥   Witam nowe obserwatorki i nowych gości. Miło mi, że do mnie zaglądacie

♥  Jeśli chodzi o metki, to wspaniały sposób zdradziła Kasia , której z tego miejsca bardzo dziękuję :)
    Ja na pewno go wypróbuję

♥ Prezent córce bardzo się podoba. Była autentycznie zaskoczona, a ja szczęśliwa, że niespodzianka się  udała 

To tyle na dzisiaj

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu :)







17 komentarzy:

  1. Piękna podusia i cudny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna poducha, hafcik pierwsza klasa, bardzo mi się podoba. Fotelik też niczego sobie. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kochana idziesz jak burza!
    Podusia jest supcio idealnie pasuje do fotela razem wyglądają bosko nie wiem jak w sypialni ale tu pasuje idealnie i jeszcze ten anioł w zieleni co wisi na ścianie normalnie miodzio.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i owocnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna podusia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. un bordado impresionante, precioso, parece pintado mas que cosido. En mi blog he dejado tres premios para que los recojas y los pongas en tu blog. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo pasuje do fotela. Elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czarna nitka dodała efektu secesji. Bardzo dobrze to wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna poduszka, chociaż kolory nie moje :)
    a co do metek - ten sposób jest fajny, bo możesz robić metki w każdym kształci8e jaki sobie zamarzysz- prostokątne,kwadratowe, okrągłe itp
    no i zdecydowanie jest tańszy niż papier transferowy
    tylko pamiętaj - roztwór ma mieć konsystencję mleka, nadruki się nie spierają - sprawdzone
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka sama w sobie cudna i cudnie się prezentuje na tym foteliku.Tylko zasiąść i patrzeć na aniołka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny haficki i podusia sliczna, podobaja mi sie kolorki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka poduszka to świetny prezent np. na nowe mieszkanie. Niepowtarzalna i bardzo elegancka. Obie wersje haftu mi się podobają. Moje ulubione kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia piękna no i ten haft - super.Bardzo przyjemny fotelik do wypoczyku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne klimaty. Tylko książka i gorąca herbatka i można zasiąść w tym pięknym fotelu, przy kominku. Poducha śliczna, a Anioł z wielkim serduchem jest piękny. Pozdrawiam cieplutko. ANIA:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest śliczna. Pięknie dobrane kolory. W ogóle te Twoje hafty cudne są

    OdpowiedzUsuń
  15. To to o czym pisalam ze nasze kobietki to i ze starych zaslon cos pieknego potrafia stworzyc...podoba sie ,swietnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...