odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 4 lutego 2012

♥ witam w sobotę........

Kiedyś był to mój dzień gospodarczy. Dzisiaj jest taki, jak mi pasuje. Jak mi się nie chce sprzątać w sobotę, to posprzątam w poniedziałek. I tak mam ze wszystkim. Bardzo mi ta sytuacja odpowiada.
Do rzeczy. Zaczęłam dzień od szycia. Moja młodsza córka ma jutro imieniny
( AGATA )
Od jakiegoś czasu jest zauroczona Audrey Hepburn. Na ścianie w swoim pokoju ma poprzyklejane zdjęcia tej aktorki, zbiera wszystko co jest związane z Audrey ( swoją drogą nie rozumiem jak można się nią NIE zachwycać).
Ponieważ moja Agata pieje nad wszystkim, co wychodzi  spod igły mojej maszyny i moich rąk, postanowiłam uraczyć ją prezentem szyciowym, związanym z jej idolką


Poszeweczkę zakupiłam wczoraj w JYSKU za całe 6 PLN. Metka zapewnia, że to 100% bawełny. Wierzę im na słowo. Do tego odbita na białym płótnie podobizna Audrey i bawełniana koronka.



Do kompletu serce z idolką i czerwoną różą

Całość prezentuje się tak



Nie podejrzy prezentu, bo jest w Warszawie na ślubie przyjaciółki. Wraca jutro wieczorem

Myślę, że będzie zadowolona

To tyle na dzisiaj

Dziękuję za miłe słowa pod postami

Witam nowe obserwatorki

Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego wypoczynku sobotnio / niedzielnego

Do następnego razu :)

21 komentarzy:

  1. Ja też miałam taką "fazę" na Audrey. Poprosiłam brata, żeby namalował mi jej portret. Zrobił to, ale wyjątkowo mu się nie udał i nie chciało już mu się poprawiać. Wisi sobie smętnie gdzieś z boku, bez ramki. Chyba widać go na zdjęciu przy którymś moim wpisie. Jednak Twój prezent dla córki jest jak najbardziej udany. Chyba jej zazdroszczę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Elu za miłe słowa. Już pędzę do Ciebie szukać Audrey , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia jest cudowna brak mi słów.
    Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem. Widzę na wielu blogach takie nadruki z różnymi motylkami ale ta jest naprawdę supcio. Czy trudno jest zrobić taką podusię?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa:) Ponieważ dostałam kilka maili z zapytaniem o metki, to za jednym zamachem opiszę sposób wykonania metek i nadruku, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochana, ze mnie odwiedzasz :)
    Piękny prezent poczyniłaś, córka na pewno będzie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki:-) Jestem nimi zauroczona, podusia milusia i taka stylowa, a serduszko zachwyca swym czarem:-) Najlepsze życzenia dla Córci:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent. Dodatkowy i ogromny plus za len:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata będzie zachwycona! A serce z Audrey'ką prześliczne.Chyba muszę się wybrać do Jyska:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam że w Jysku mają tak fajne poszewki:)
    a poszewka przyozdobiona przez Ciebie wygląda cudnie!:) córka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ha quedado ideal el conjunto de cojines... y es que Audrey era tan dulce. Besitos

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ha quedado ideal el conjunto de cojines... y es que Audrey era tan dulce. Besitos

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci to wyszło,córka będzie mile zaskoczona.Fajne są prezenty od serca,widać że przemyślane i dedykowane.
    A sprzątanie zawsze może poczekać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały prezent! na pewno lepszy od kolejnej bluzki czy kosmetyku. ja byłabym zachwycona! świetnie Ci to wyszło, jest naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne podusie, serduszka, a nich śliczna Audrey :-) Mnie ta fascynacja A. nie mija i chyba już nie minie , tak samo jak M. Monroe :-)
    Śliczny blog:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stworzyłaś prezent!
    Też lubię Audrey! ;)
    Szczęścia dla Córci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet. Napisz jak córa zareagowała, choć już wiem, że nie będziesz zaskoczona reakcją, chyba, że nad wyraz entuzjastyczną. Taka bynajmniej byłaby moja ;)
    Tak tak napisz coś więcej o tych ślicznych metkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale się nie dziwię, że Córka pieje nad Twoimi dziełami. Ja też pieję za zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy komplecik...bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna poducha i serducho:) kocham Audrey :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny prezent!!! Córka pewnie szalenie zadowolona:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...