odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 22 lutego 2012

♥ ANIOŁ UNIWERSALNY.....

                                               

                                                   To moje zdanie.
                                                   Macie prawo  nie zgodzić  się  z moją opinią.

                                                    Do twarzy mu w granatach











Ustawiłam anioła w takiej pozycji, bo chciałam wyeksponować strój.




                                                            i tak samo dobrze w zieleniach



                                                                        ♥






albo może jeszcze lepiej.




Zastanawiam się, czy nie "przefarbować" aniołowi włosów na ciemny kolor  ♥
Albo może, niech inny kolor włosów będzie pretekstem do uszycia następnego, uniwersalnego anioła.

                                                                  To tyle na dzisiaj.

Witam serdecznie nowych gości

Dziękuję z przemiłe słowa pod adresem wytworów, po części, mojej wyobraźni

Pozdrawiam i do następnego razu :)

                                                          ♥

30 komentarzy:

  1. oj wiem narażę sie okrutnie...bo ja w ogóle za żadnymi aniołami nie przepadam............ale ten mnie zachwyca....taki monokolorystyczny:))))piekny....ja bym mu tylko ...hihihihi...oderwała skrzydła...i o wybaczenie poprosiła:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest prześliczna!!!
    Sama w sobie jest taka elegancka, wystarczy dopiąć jej delikatny kwiatek przy spódniczce oczywiście w wybranym przez siebie kolorze i już mamy kontrast. Ja bym nie zmieniała włosów ona dla mnie jest idealna. To jest Twoja perełka 100% ideału.
    Pozdrawiam serdecznie i muszę zmykać bo leci do mnie stado pszczółek i muszę je zakwaterować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrko Domowa , nie narażasz się, bez obawy.Osobiście popieram projekty monochromatyczne lub z niewielka ilością koloru, ale podobno trzeba być elastycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób następnego:) W tym lnie mu tak naturalnie, niech i kolor włosów ma swój naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chapeau bas! :) ja bym jakiś delikatny uśmiech jeszcze dała :) taki uśmiech w stronę Wiosny :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie mu na tej maszynie do szycia i niech zostanie taki jasny i blond, wiesz, że ja takie lubię najbardziej:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny... bardzo lubię len w naturalnym kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny i tak gustownie ubrany :) Pasuje do wszystkiego i tworzy ciepłą atmosferę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,delikatny,cudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Aniołek rzeczywiście jest uniwersalny i bardzo ładnie się prezentuje:-) Bardzo mi się podoba i z pewnością będzie ozdobą wielu wnętrz:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, anioł inny niż wszystkie moim zdaniem ma swoja odmienną osobowość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest, ja bym włoski zostawila, jest taka naturalna dziewczęca, a jak pozuje do zdjęc i te długe nogi:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację uszyj drugiego takiego ślicznego anioła, tym razem z ciemnymi włosami.
    Cudnie go ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. barbarototy - do twarzy Ci z cygarem, dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uniwersalny!Jako żywo!Bardzo ładna blondynka i niech blondynką pozostanie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjna sesja zdjęciowa, udana modelka, czego chcieć więcej. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Muy bonita¡¡¡¡¡
    Felicidades

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny i taki gigantyczny. Włosy ma urocze niech zostaną.Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Очень нежная и красивая девочка! Поздравляю, Елена

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście:)kochasz anioły, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny. Wygląda ładnie w zestawieniu z innymi kolorami. Najważniejsze, że tworzenie tych cudnych aniołów przynosi radość właśnie Tobie:))))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anielica na każdy czas :)
    Ale zwabił mnie tutaj tytułowy len, ja też go uwielbiam :)
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja myślę, że rudowłosy aniołek byłby jeszcze delikatniejszy. Co tym sądzisz? Ten jest bardzo uniwersalny - na plus i na minus, ale to o to chodziło, żeby był uniwersalny, tak? :-)))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiekny i zgadzam sie z Toba , ze do twarzy mu w kazdym kolorze, ale sukienka jest przecudnej urody, pozdrawia i dziekuje za wytlumaczenie sprawy z wkljaniem linkow...musze sobie to troszke poprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie anioł uniwersalny, wszędzie dobrze się prezentuje :)
    Nie przepadam za tymi przeszywanymi kolankami, niby się nóżki zginają , ale ....
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowity! i jaki duży!:) piękny pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zgrabna! bardzo sexy jak na anioła:))
    miłego weekendu
    M.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...